رئیس‌جمهور

پیام خانواده- رئیس‌جمهور در شصتمین آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی از هزار هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای 7 هزار و 600 طرح و پروژه در سال 99 خبر داد و گفت: افتتاح‌ پروژه‌های مختلف را تا آخرین پنج‌شنبه فعالیت دولت ادامه خواهیم داد.

به گزارش پیام خانواده حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور امروز (پنج‌شنبه 12 فروردین) در آئین بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت صمت اظهار داشت: مردم به خوبی می‌داند که تلاش‌هایی که از ابتدای نهضت اسلامی و قبل از مشروطه، مشروطه، بعد از مشروطه و انقلاب اسلامی صورت گرفته است، ثمر و میوه تمامی این تلاش‌ها منجر به تأسیس جمهوری اسلامی شده است که در 12 فروردین سال 58 این نظام متولد شد.

وی افزود: تولد نظام جمهوری اسلامی بالاترین ثمره از بهترین شجره در تاریخ کشورمان است و بایستی این روز را به معنای واقعی کلمه حفظ کرده و جمهوریت، اسلامیت و ایرانیت را پاس بداریم؛ جمهوری اسلامی سه پایه اساسی دارد که باید از آن به خوبی مراقبت کنیم و بتوانیم از شرایط خاصی که دراختیار مردم قرار گرفته است بهره‌برداری کنیم.

رئیس‌جمهور گفت: 60 جلسه از آغاز 99 از آئین‌ بهره‌برداری از طرح‌های ملی گذشته است و ما در آن زمان تصمیم به افتتاح‌ای مختلفی گرفتیم و عملا بدون وقفه از فروردین سال گذشته طرح‌های افتتاح را ادامه دادیم و امروز شصتمین افتتاح از آئین‌های بهره‌برداری است.

وی گفت: مجموع افتتاح‌های صورت گرفته از طرح‌های ملی تا آخرین پنج‌شنبه فعالیت دولت ادامه خواهد داشت. دو جلد از کتابهای افتتاح‌های سال 99 آماده شده است و جلد سوم آن هم مربوط به سال 1400 است که آماده خواهد شد.

رئیس جمهور تأکید کرد: در دوران تحریم اقتصادی، فشار، تحریم، کرونا و سختی‌های مختلف، مردم، مهندسین، فعالان اقتصادی، مدیران، بخش‌های دولتی و خصوصی طرح‌های و پروژه‌های مختلفی را به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رساندند.

وی گفت: هزار هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در این ایام افتتاح شده است و در مجموع 7 هزار و 600 طرح و پروژه به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت: ایران زنده است و دشمنان ما هنوز قدرت بزرگ ملت ایران را درک نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه کمبود دانش مقامات آمریکایی از ایران بسیار زیاد است گفت: در روزهای ابتدایی شیوع کرونا در جهان، ترامپ به یکی از مقامات کشورهای دیگر گفته بود ما حاضریم به ایران چهار ونتیلاتور بدهیم، ولی من به آن مقام که این موضوع را برایم بازگو کرد گفتم برو و به ترامپ بگو ما حاضریم هر مقدار که آمریکا ونتیلاتور خواست تولید کرده و به آن کشور صادر کنیم.

وی افزود: آمریکایی‌ها خیلی قبل‌تر از انقلاب اسلامی، ایران را نمی‌شناختند و بعد از آن هم نشناختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =