رئیسی

پیام خانواده - یک منبع آگاه در بنیاد شهید گفت: قرار است در اولین جلسه هیأت دولت جدید، اوحدی نامه‌ای درخصوص روند اجرایی شدن قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر به رئیس جمهور داده و وی را در جران کامل مشکلات موجود قرار دهد.

به گزارش پیام خانواده روز دوشنبه هفته گذشته سعید اوحدی در دیدار با رئیس جمهور منتخب، آیت‌الله رئیسی به تشریح برخی مسائل مهم در بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت و وی را در جریان مهمترین مسائل جاری این بنیاد قرار داد.

در این جلسه که گفته می‌شود یکی از موضوعات مطروحه روند اجرا شدن قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندن ایثارگران بود که در چند ماه اخیر با فراز و و فرودهایی در اجرا مواجه شده است.

یک منبع آگاه در بنیاد شهید در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از پیگیری جدی رئیس جمهور منتخب خبر داد و گفت: آیت‌الله رئیسی و رئیس بنیاد شهید تا اجرا شدن کامل این قانون پی‌گیر مشکلات ایثارگران خواهند بود.

وی افزود: همچنین قرار است در اولین جلسه هیئت دولت در کابینه جدید، اوحدی رئیس بنیاد شهید نامه‌ای در خصوص مسائل و مشکلات روند اجرایی شدن این قانون به رئیس جمهور منتخب تقدیم کند و وی را در جریان کامل مشکلات موجود قرار داده و موانع ایجاد شده در خصوص برخی نهادها و تفسیر غلط‌شان از قانون، بررسی شود.

قانون تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان ایثارگر از سال گذشته، توسط مجلس شورای اسلامی تصویب شده و به تأکید و تصویب شورای نگهبان نیز رسیده است. این قانون همچنین بعد از مصوب شدن در هیأت دولت به دستگاه‌های مشمول برای اجرایی شدن نیز ابلاغ شده که برخی از این دستگاه‌ها در اجرای آن ان‌قلت‌هایی می‌آورند و این قانون شفاف را با تفسیرهای غلط خود دچار مشکلاتی در اجرا کردند.

بسیاری از خانواده ایثارگران طی این مدت با سردرگمی مواجه بوده و همچنان پیگیر رفع مشکلات آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =