رئیس هیئت قایقرانی استان قم

رئیس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به نام نویسی طرح استعدادیابی قایقرانی اظهار داشت: دوره آموزشی قایقرانی برای افراد دارای خوش استعداد جهت فعالیت در این رشته به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

به گزارش پیام خانواده،   رئیس هیئت قایقرانی استان قم طی سخنانی با اشاره به آغاز فعالیت این رشته ورزشی در قم طی دو سال گذشته اظهار کرد: توسعه ی زیرساخت ها از مهمترین دغدغه های متولیان این ورزش در قم می باشد.


مجید ولی تعیین استانداردهای فضای ورزشی برای برگزاری دوره های آموزشی قایقرانی را مورد توجه قرار داد و افزود: هیئت قایقرانی استان آمادگی خود را برای استانداردسازی استخر شهدای هفت تیر برای رشته قایقرانی بر اساس نظر فدراسیون اعلام کرده است؛ اما تاکنون علیرغم پیگیری ها و مکاتبات صورت گرفته، همکاری لازم از سوی متولیان ورزش استان برای واگذاری فضای ورزشی اختصاصی انجام نشده است. 


آقای ولی همچنین با بیان اینکه دفتر هیئت قایقرانی نیز از شرایط فیزیکی خوبی برخوردار نمی باشد و امکان پشتیبانی از برنامه های این هیئت را ندارد خاطرنشان کرد: از اداره کل ورزش و جوانان استان قم انتظار حمایت بیشتری برای شکوفایی جوانان این شهر در رشته ی قایقرانی را داریم.


وی در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری دوره ی کانوپولو که در سال گذشته در قم  و با استقبال بسیار خوب شهروندان را مورد توجه قرار داد و گفت: ۹۷ نفر در این دوره ثبت نام کردند که از این تعداد ۶۵ نفر در این دوره آموزشی شرکت کردند.


رئیس هیئت قایقرانی استان قم با اشاره به نام نویسی،۱۶۸ نفر  طرح استعدادیابی قایقرانی در قم اظهار کرد: دوره آموزشی قایقرانی برای افراد خوش استعداد به صورت رایگان برگزار خواهد شد.


وی در پایان با اشاره به تامین تجهیزات مورد نیاز این رشته ورزشی توسط هیئت قایقرانی استان بیان کرد: با برگزاری دوره های آموزشی و بالارفتن سطح ورزشکاران قمی، تشکیل تیم قایقرانی استان قم برای شرکت در مسابقات ملی نیز از جمله برنامه های این هیئت می باشد.

شایان ذکر است علاقه مندان به شرکت در طرح استعدادیابی قایقرانی  از طریق لینک زیر می توانند اقدام به ثبت نام در این دوره آموزشی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =