هاشمی

پیام خانواده- رئیس پیشین سازمان تربیت‌بدنی گفت: باید براساس توقعات از وزیر ورزش انتظار داشته باشیم و سجادی همین که مدیریت آرامی داشته باشد، منطقی است.

به گزارش پیام خانواده،مصطفی هاشمی‌طبا ، در خصوص معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر ورزش و جوانان و توقعاتی که اهالی ورزش از یک مدیر ورزشی دارند، عنوان کرد: مهم این است که نه فقط از سجادی بلکه از وزیر ورزش و جوانان چه توقعاتی وجود دارد، وزارتخانه‌ای که البته بخش جوانان آن فاکتور گرفته شده است.

رئیس پیشین سازمان تربیت‌بدنی و کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: باید بر اساس توقعاتی که داریم قضاوت کنیم. اگر فکر می‌کنیم قرار است با معرفی وزیر ورزش جدید تحولات و انقلاب ایجاد شود، چنین نخواهد بود. همین که سجادی مدیریتی آرام و مطمئن در ورزش پیاده کند، در فدراسیون‌ها تشنج ایجاد نشود و اینکه بتواند استعدادها را شناسایی کند، اعمال نفوذ و آنچه می‌گویند مهندسی شده را کنترل کند، منطقی است اما توقعات دیگری نمی‌توان داشت چون عوامل مختلف این اجازه را نمی‌دهد. سجادی از بدنه ورزش است، سال‌ها همه می‌گفتند باید یک مدیر ورزشی روی کار بیاید و حالا معرفی شده است.

هاشمی طبا در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص از بین رفتن بخش زیادی از بودجه ورزش و در پاسخ به این سوال که آیا وزیر ورزش می‌تواند در این خصوص کاری انجام دهد، گفت: فکر نمی‌کنم وزیر ورزش جدید بتواند کاری انجام دهد. در قانون جدید ۲۷ صدم ارزش افزوده روی هواست و بخش بزرگی از بودجه ورزش از بین رفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =