پیام خانواده- تیم والیبال نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان نتیجه را به لهستان واگذار کرد.

والیبال نوجوانان جهان| شکست شاگردان آرمات مقابل عقاب‌ها/ کری‌ ایران و لهستان به نوجوانان رسید!

به گزارش پیام خانواده، در مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازی گروه A در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان، امروز (جمعه) نوجوانان ایران به مصاف لهستان رفتند؛ رقابتی که کسب پیروزی در آن برای دو تیم اهمیت ویژه‌ای داشت که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 23-25، 23-25 و 15-25 به سود لهستان خاتمه پیدا کرد.

تیم نوجوانان ایران درحالی مقابل لهستان صف‌آرایی کرد که بعد از استراحت اجباری در شروع رقابت‌ها به دلیل غیبت گواتمالا، در اولین بازی خود هند را با نتیجه 3 بر صفر شکست داده بود. در طرف مقابل لهستان از دو بازی قبلی خود دو پیروزی سه امتیازی مقابل نیجریه و هند کسب کرده بود.

نبرد حساس دو تیم با پیروزی لهستان در ست اول آغاز شد. آن هم درشرایطی که شاگردان نوجوان آرمات گام به گام با حریف پیش‌رفتند و در امتیاز 25 بر 23 متوقف شدند.

در ست دوم نیز رقابت تنگاتنگ دو تیم ادامه یافت و درنهایت این لهستان بود که با کسب امتیاز مشابه ست اول، موفق به پیروزی شد. در این ست درگیری لفظی بین بازیکنان ایران و لهستان به وجود آمد. این درگیری‌ها در سال‌های اخیر بین بازیکنان ایران و لهستان در رده بزرگسالان بیشتر به چشم می‌آمد.

ست سوم اما فاصله امتیاز دو تیم تا حدودی زیاد شد و درنهایت لهستان با نتیجه 25 بر 15 برنده ست و بازی شد.
مسعود آرمات سرمربی ایران با ترکیب اولیه یوسف کاظمی، یونس جوان، امیرمحمد گلزاده، پوریا حسین‌خانزاده، عرشیا به‌نژاد، عرفان نوروزی و سجاد جلوداریان (لیبرو) بازی را آغاز کرد.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال) از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =