کد خبر: 5283
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۸
پویش

پیام خانواده - مدیر کارگروه سلامت موسسه «خاتم» از برگزاری اولین پویش راه سبز به مناسبت هفته ملی سلامت بانوان با هدف ارتقای دانش سبک زندگی سالم در پاییز 1400 خبر داد.

به گزارش پیام خانواده، زهرا خرمنگیر مدیر کارگروه سلامت موسسه خاتم با اعلام این خبر گفت: اولین پویش راه سبز به مناسبت هفته ملی سلامت با همکاری موسسه خاتم و کانون سلامت بانوان راه سبز در پاییز 1400 برگزار می گردد.

وی ادامه داد: در این پویش که با همراهی ارزشمند پروفسور علی کرمی دانشمند برجسته بیوتکنولوژی و مهندسی ژنتیک وموسس بنیاد ملی سبک زندگی سالم و همچنین انجمن جهانی پزشکان صلح وسلامت آغاز به کار کرده است و زمینه سازی و حمایت این پویش نیز توسط مدیریت فرهنگسرای رویش، مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ ، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و مدیریت محلات سراهای شمشیری و مهرآباد جنوبی و کانونهای فعال حوزه سلامت اداره سلامت شهرداری منطقه ۹ به اجرا درآمده است.

خرمنگیر با ابراز امیدواری از گسترش ملی این پویش، از تمامی سازمانهای مردم نهاد بخصوص حوزه سلامت برای پیوستن و همراهی به این پویش دعوت نموده و افزود: خواستار همکاری و حمایت همه جانبه برای بسط وگسترش علمی وبنیادین فرهنگ سبک زندگی سالم بخصوص برای بانوان بوده چرا که سلامت زنان تضمین کننده سلامت خانواده جامعه ونسل ها می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =