فیلم‌های پلیسی

مشاور فرمانده کل انتظامی گفت: شاخص‌ترین خروجی فیلم‌های پلیسی و امنیتی، پیشگیری از آسیب‌ها و افزایش ضریب آگاهی خانواده‌ها است.

به گزارش پیام خانواده  سردار سعید منتظرالمهدی دستیار ویژه فرمانده قرارگاه سایبری ستادکل و مشاور فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با طراحان و نویسندگان ژانرهای پلیسی و امنیتی اظهار داشت: زبان هنر به ویژه در تلویزیون آمیزه ای منسجم از احساس و عقل است که درسایه مدیریت توام با خلاقیت در مراکز رسانه ای از جمله مرکز سیما فیلم چند وقتی است که با جوشش و زایش تولیدات جذاب ، پرنشاط و مفرح با کارکردِ پیشگیرانه ، هماره بار مسوولیت بسیاری از مفاهیم سیاسی، فرهنگی و اجتماعی را به‌دوش کشیده که شاخص‌ترین خروجی این‌گونه آثار، پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی و امنیتی و بالا بردن ضریب آگاهی خانواده ها و جوانان است.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: ضرورت خلق چنین آثاری با فضا سازی‌های بصری و استفاده از ترکیب بندی‌های همگون در موضوعاتی که نیازِ امروز جامعه است کاملا واضح است و باید دستمایه کار مدیران رسانه ای درحمایت و پشتیبانی از تهیه کنندگان و فیلم سازان شده و فضای اطمینان بخشی را در این شب‌های بلند پاییزی برای مخاطبان رسانه ملی به ویژه خانواده ها مهیا کند.

مشاوره فرمانده کل انتظامی به تولیداتی از جنس سرجوخه ، خانه امن، گاندو ، نوار زرد، زیر خاکی و.... که بیشترین رغبت را در مخاطبان خود ایجاد کرده است پرداخت و خاطرنشان کرد: قطعا تداوم این دست تولیدات از مهمترین رسالتِ رسانه ملی برای آگاهی بخشی و افزایش امید و در عین حال نشاط و سرگرمی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =