سیاست‌های بین‌المللی‌

رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه شعار دولت تعامل با دنیاست، گفت: باید یک توازن در سیاست‌هایمان در حوزه بین‌المللی برقرار شود. آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب سه شنبه 5 بهمن در چهارمین گفتگوی زنده خود با مردم اظهار داشت: ما در سیاست بین‌المللی در جمهوری اسلامی فعالیت های بیشتری داشتیم و داریم لکن در این سیاست توازن برقرار نشده است حتی در حوزه اقتصادی هم همین طور است باید یک توازن در بین سیاست هایمان در حوزه بین المللی برقرار شود. وی ادامه داد: چرا نباید همکاری ها با همسایگان اتفاق بیفتد؟ مثلاً در سفری که به تاجیکستان داشتم اکنون حجم مبادلات ۳ برابر شده است یا در سفر به ترکمنستان سوآپ گازی یا بحث ترانزیتی را داشتیم و اخیرا با کشور آذربایجان نیز اتفاقاتی در حال وقوع است. رییس جمهور گفت: چرا نباید با روسیه ارتباط برقرار کنیم؟ می‌توانیم با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور های دنیا سطح علمی فضایی اقتصادی کشور را ارتقا دهیم زیرا ظرفیت های در ایران وجود دارد که برای روسیه مهم است و بالعکس ظرفیت های در روسیه وجود دارد که برای ایران مهم است. رییسی تصریح کرد: شعار دولت تعامل با دنیاست و ما با تمام کشورهای جهان درصدد ارتباط هستیم و این موضوع از بدو ورود به دولت در دستور کار دولت سیزدهم بوده و هست.

به گزارش پیام خانواده، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران امشب سه شنبه 5 بهمن در چهارمین گفتگوی زنده خود با مردم اظهار داشت: ما در سیاست بین‌المللی در جمهوری اسلامی فعالیت های بیشتری داشتیم و داریم لکن در این سیاست توازن برقرار نشده است حتی در حوزه اقتصادی هم همین طور است باید یک توازن در بین سیاست هایمان در حوزه بین المللی برقرار شود.

وی ادامه داد: چرا نباید همکاری ها با همسایگان اتفاق بیفتد؟ مثلاً در سفری که به تاجیکستان داشتم اکنون حجم مبادلات ۳ برابر شده است یا در سفر به ترکمنستان سوآپ گازی یا بحث ترانزیتی را داشتیم و اخیرا با کشور آذربایجان نیز اتفاقاتی در حال وقوع است.

رییس جمهور گفت: چرا نباید با روسیه ارتباط برقرار کنیم؟ می‌توانیم با استفاده از ظرفیت های موجود در کشور های دنیا سطح علمی فضایی اقتصادی کشور را ارتقا دهیم زیرا ظرفیت های در ایران وجود دارد که برای روسیه مهم است و بالعکس ظرفیت های در روسیه وجود دارد که برای ایران مهم است.

رییسی تصریح کرد: شعار دولت تعامل با دنیاست و ما با تمام کشورهای جهان درصدد ارتباط هستیم و این موضوع از بدو ورود به دولت در دستور کار دولت سیزدهم بوده و هست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =