کمیته امداد استان قم

طرح پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی از طریق کد QR توسط آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در استان قم رونمایی شد.

به گزارش پیام خانواده، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد با اشاره به اینکه توسعه، با حضور و مشارکت مردم شکل می‌گیرد گفت: ماموریت ما در حوزه خیر و احسان بر مبنای مشارکت مردمی است.

وی با بیان اینکه بدون حضور مردم و مردم باقری نمی‌توان کار خیر و احسان انجام داد افزود: مردم کار خیر و احسان را در گذشته به خوبی انجام داده‌اند و از این به بعد هم همین‌طور خواهد بود و ما هم در کنار آنها هستیم.
آسوده با تاکید بر اینکه مردم به کمیته امداد اعتماد دارند ادامه داد: بنده مصمم هستم که بر مدار مردمی کردن امور در کمیته امداد حرکت کنم.
محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان قم نیز در این مراسم با اشاره به اینکه کمیته امداد همیشه همگام با تکنولوژی از نرم‌افزارها و شیوه های نوین خدمت رسانی به محرومان بهره برده است گفت: کاهش زمان فرآیند مساعدت به نیازمندان، کاهش هزینه های اجرایی و پرداخت های فرامرزی در تمام نقاط جهان از مزایای پرداخت صدقات و وجوهات به صورت برخط است.
وی با قدردانی از مردم که همیشه در کنار این نهاد مقدس بوده‌اند افزود: کمک‌های مردمی پس از فرمان رزمایش مواسات توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیشتر از گذشته شده است.
مسعودیان راد افزایش کمک های مردمی به نیازمندان در شرایط سخت اقتصادی را خاطرنشان و اظهار کرد: پیام این اتفاق مبارک این است که مردم همواره به یاد نیازمندان هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: بر اساس این طرح که همزمان در سراسر کشور آغاز و فعال شده است نیکوکاران می‌توانند از طریق گوشی‌های هوشمند خود با اسکن کد QR که بر روی صندوق صدقات نصب شده، صدقه خود را پرداخت کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =