رازقی

معاون بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از حضور مشاوران برتر حوزه و دانشگاه در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

به گزارش پیام خانواده فاطمه السادات رازقی طی گفت‌وگویی با خبرنگار ما با اشاره به آغاز کار نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از روز شنبه 27 فروردین‌ماه در مصلی تهران بر اهمیت ارائه مشاوره در این نمایشگاه تاکید کرد و اظهار داشت: فضای نمایشگاه یک فضای تعاملی و خانوادگی است و یکی از فرصت‌هایی که نمایشگاه فراهم می‌کند بحث حضور خانوادگی در این بستر است.

وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ما در مشاوره داریم عدم هماهنگی خانواده‌ها برای ارجاع به مشاور است که همین موضوع موجب شده که ما حضور جمعی خانواده‌ها را کمتر در فضای کلینیک‌های مشاوره شاهد باشیم اما این اتفاق در نمایشگاه رخ می‌دهد.

رازقی افزود: در کشور ما فرهنگ مشاوره گسترش پیدا نکرده به همین علت برخی از خانواده‌ها به دلایل مختلف از حضور در کلینیک‌ها امتناع می‌کنند اما در فضای نمایشگاه این مانع برداشته می‌شود و خانواده‌ها از مشاوره‌ها بهره می‌برند.

استاد دانشگاه و روان‌شناس تصریح کرد: در واقع فراهم‌کردن بستری از خدمات مشاوره با حضور درمانگران متعهد برای خانواده‌ها یکی اقدامات خوبی است که صورت‌گرفته که قطعاً با استقبال خانواده‌ها روبرو خواهد شد.

وی نحوه ارائه خدمات مشاوره را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: این خدمات به‌صورت حضوری و رایگان ارائه خواهد شد و مکان مناسبی را نیز برای این مهم اختصاص دادیم.

معاون بخش مشاوره بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم تاکید کرد: امسال برخلاف دوره‌های قبلی که زیرمجموعه بخش‌های دیگر بود در این دوره برگزارکنندگان نمایشگاه بخش مشاوره را به‌صورت ویژه و تخصصی در نظر گرفتند.

وی ابراز داشت: مشاوران این دوره از اساتید حوزه و دانشگاه هستند که بادقت بالایی انتخاب شدند.

زهرا ابراهیمی آزاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =