ذوالنور

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بر لزوم توجه جدی دستگاه‌های اجرایی و ادارات قم به برنامه‌های تحولی تأکید کرد.

به گزارش پیام خانواده به نقل از  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در دیدار مدیرکل، معاونان و مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با ابراز خرسندی از گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین شعبان‌زاده اظهار کرد: در مدت 6 سال که نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی هستم، این نخستین گزارش جامع، منسجم و امیدوارکننده است که در مورد فعالیت دستگاه‌ها و نهادهای قم ارائه می‌شود.
وی افزود: در سال‌هایی که دولت در اختیار جریان انقلاب اسلامی نبود، بروز و ظهور جدی از سازمان تبلیغات اسلامی در استان‌ها دیده نمی‌شد و رکود و بی‌تحرکی در این سازمان حاکم بود. سازمان تبلیغات اسلامی از یک بعد، نهاد دولتی و از نگاه دیگر محصول انقلاب اسلامی است، بنابراین فلسفه وجودی این سازمان مهم است.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی را امیدوارکننده دانست و بیان داشت: انتظار داریم نگاه تحولی در ادارات و نهادها مورد توجه جدی قرار گیرد و جایگزین نگاه شغلی شود.
حجت‌الاسلام ذوالنوری بر لزوم استفاده از فرصت‌های فرهنگی و تبلیغی در مسیر تقویت انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: اینکه با امکانات و اعتبارات کلان کار کنید هنر نیست، هنر این است که امکانات دیگر نهادها را به نفع انقلاب اسلامی بسیج کنید.
در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم گزارشی از عملکرد و فعالیت‌های پیش رو این اداره کل ارائه کرد که مورد تحسین نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =