مرسولات پستی

باقری منش در جلسه برنامه ریزی ارسال و توزیع مرسولات نمایشگاه کتاب، اصل همراهی با ناشران را مورد تاکید قرارداد و خواستار تعامل موثر اداره کل پست استان با مجموعه ناشران در طول برگزاری نمایشگاه شد.

به گزارش پیام خانواده  از روابط عمومی اداره کل پست استان قم، جلسه هماهنگی مرسولات پستی حاوی کتاب در  سی و سومین نمایشگاه کتاب کشور به ریاست ابوالفضل باقری منش و با هدف ارسال و توزیع به موقع مرسوله های پستی حاوی کتاب، روز گذشته در سالن جلسات اداره کل پست استان قم برگزار شد.
ابوالفضل باقری منش مدیرکل پست استان قم اظهار نمود، نمایشگاه کتاب به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی کشور، در سال جاری و برای  نخستین‌بار براساس الگوی جدید در دو بخش فیزیکی و مجازی، برگزار خواهد شد، زیرا در حال حاضر بسیاری از مردم به سمت خرید مجازی تمایل پیدا کرده اند و با تمهیدات صورت گرفته این نمایشگاه بستر مناسبی برای همه علاقه مندان به کتاب فراهم می نماید.
مدیرکل ضمن ابراز رضایت از تلاش همکاران و عملکرد پست استان در دو دوره نمایشگاه کتاب مجازی با وجود ترافیک بالای مرسولات وارده و صادره استان، خواستار استفاده از تجربیات دوره های گذشته در جهت بهبود عملکرد و انجام شایسته این مسئولیت فرهنگی و کتاب محور شد.
باقری منش برنامه‌های پست برای سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب کشور را برا اساس دستورالعمل های اجرایی صادره، تشریح و بر آمادگی کامل واحدهای عملیاتی پست استان برای ارائه خدمات به مردم و ناشران اذعان کرد.
وی افزود: تعیین ساعت جهت جمع آوری مرسولات حاوی کتاب و تحویل و تحول اصولی مرسولات دریافتی از ناشران به منظور ایجاد نظم و نظارت مطلوب بسیار حائز اهمیت است.
مدیرکل پست استان قم، برنامه ریزی، زمان بندی و تعیین شیفت های ویژه کاری، فراهم نمودن ملزومات و تجهیزات مورد نیاز، اختصاص فضای مطلوب و چیدمان صحیح نیروی انسانی در طول برگزاری نمایشگاه را در دستور کار قرارداد.
باقری منش همچنین اصل همراهی با ناشران را مورد تاکید قرارداد و خواستار تعامل موثر مجموعه پست استان با مجموعه ناشران در طول برگزاری نمایشگاه شد.
 در ادامه جلسه؛ معاون، مسئولین و کارشناسان حاضر در جلسه پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت برگزاری مطلوب نمایشگاه ارائه دادند.
لازم به ذکر است سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب کشور با شعار «با کتاب سلامتیم» از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد و علاقمندان به کتاب امسال برای اولین بار می توانند به صورت فیزیکی و مجازی اقدام به تهیه کتاب نمایند، همچنین همه ناشران حاضر در بخش فیزیکی، باید در بخش فروش مجازی نیز پاسخگوی مخاطبان باشند و این رویکرد جدید موجب گردیده است تا نقش شرکت ملی پست، به عنوان یکی از بازوهای اصلی برپایی این رویداد فرهنگی، مطابق دو دوره نمایشگاه مجازی کتاب کشور، حیاتی باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =