کد خبر: 6738
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
مسابقات قرآن کریم اوقاف استان قم

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف استان قم گفت: ثبت نام برای شرکت در چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در سطح استان قم با مدت زمان یک ماه آغاز شد.

به گزارش پیام خانواده به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، سید محمد صالح‌نژاد اظهار کرد: چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران امسال هم در رشته‌های مختلف و با حضور خواهران و برادران بالای 18 سال برگزار خواهد شد.
وی افزود: بر این اساس ثبت نام در مرحله استانی این مسابقات از 21 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 25 خرداد سال جاری و با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان استان ادامه خواهد داشت.
رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان قم با بیان اینکه این مسابقات در سه بخش آوایی انفرادی، گروهی و معارفی برگزار می‌شود گفتک رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 و کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، اذان و دعاخوانی در بخش آوایی انفرادی قرار دارند و در بخش گروهی نیز شرکت‌کنندگان در رشته‌های مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی ادامه داد: تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج البلاغه و ترجمه صحیفه سجادیه هم رشته‌های بخش معارفی این مسابقات هستند.
صالح‌نژاد با بیان اینکه علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به سایت اینترنتی این مسابقات مراجعه کنند گفت: سایت مسابقات رسمی جمهوری اسلامی به آدرس www.quraniran.ir در دسترس عموم قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =