کد خبر: 7027
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف گفت: طی سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ بیش از ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر مبلغ اعزامی و بومی در سراسر کشور و در مناسبت‌های مختلف بکار گرفته شدند.

به گزارش پیام خانواده  از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی شفیع‌زاده در آیین تجلیل از همسران سرگروه‌ها و معاونین تبلیغی اعزام مبلغ سازمان اوقاف که در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) برگزار شد اظهار کرد: باید به گونه‌ای زندگی کنیم که قدر زندگی در جوار آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) را بدانیم و در روز قیامت، شرمنده نشویم.
وی افزود: اگر صبر و شکیبایی خانواده مبلغان نبود، امروز شاهد شکوفایی امر تبلیغ نبودیم.
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه به خاطر شیوع کرونا طی دو سال اخیر، بقاع متبرکه و مساجد با تعطیلی روبرو بودند گفت: به این ترتیب فضای تبلیغی هم با محدودیت مواجه شد و اگر توجه مدیران سازمان اوقاف و تلاش جهادی مبلغان و خانواده‌هایشان نبود، نمی‌توانستیم بار تبلیغ را از زمین بلند کنیم.
وی ادامه داد: اسفند ۱۳۹۸ بیماری کرونا در ایران شیوع پیدا کرد و متعاقب آن، طرح آرامش بهاری نوروز ۹۹ هم برگزار نشد ولی طرح ضیافت الهی با همه محدودیت‌ها اما با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی اجرایی شد و امروز هم افتخار می‌کنیم که طی دو سال اخیر، مناسبتی نداشتیم که توفیق کار تبلیغی در آن از مجموعه سازمان اوقاف سلب شده باشد.
شفیع‌زاده با اشاره به برخی برنامه‌های تبلیغی سازمان اوقاف عنوان کرد: در سال ۹۸ دوره‌های آموزشی متعددی با حضور ۴ هزار و ۷۰۰ نفر برگزار شد، در سال بعد از آن هم ۵ هزار و ۹۰۰ نفر و در سال ۱۴۰۰ نیز ۹ هزار و ۱۰۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند.
مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه به عملکرد این سازمان در زمینه اعزام مبلغان دینی اشاره و ابراز کرد: از سال ۱۳۹۷ تا پایان ۱۴۰۰، ۲۱ هزار و ۵۰۰ نفر از قم با مدیریت، جانمایی و ارزیابی عملکرد به مناطق مختلف کشور اعزام شدند.
وی گفت: همچنین طی این مدت، ۳۴ هزار و ۴۰۰ نفر مبلغ بومی هم از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه بکار گرفته شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =