کد خبر: 7055
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
نذرواره حسینی

امام جمعه قم نذرواره حسینی را اقدامی نو،خلاقانه و مبتکرانه در فضای خیر و احسان عنوان کرد و برگزاری این نوع برنامه ها را در سلامت جامعه مؤثر دانست.

به گزارش پیام خانواده  از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، امام جمعه و رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار خادمین مراکز نیکوکاری و گروه‌های جهادی ۷۲ خوان احسان حسینی از ۶۵ شهر کشور با معظم‌له با اشاره به اینکه ایده نذرواره حسینی، ایده ای نو، خلاقانه و مبتکرانه است گفت: لطف خداوند متعال شامل خیّر و پایه گذار این فکر و ایده بوده است.
وی با ابراز امیدواری که این نذرواره سالها ادامه پیدا کند تآکید کرد: از هم افزایی نذورات مردم و خیران دیگر نیز در این اقدام خداپسندانه غافل نشوید.
آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به آیه إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُ بِالْعَدْلِ وَالْإِحْسَانِ افزود: نبود عدل و احسان در جامعه باعث می شود، جامعه خشک و بی روح شود.
وی گره گشایی از کار مسلمانان را از مصادیق احسان عنوان و اظهار کرد: در احسان کردن اولویت ها را شناسایی و تا نتیجه مطلوب پیگیری کنید.
امام جمعه قم نذرواره حسینی را نمونه ای از مواسات در کشور برشمرد و تصریح کرد: برگزاری این نذرواره به سلامت جامعه کمک می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =