کد خبر: 7649
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۰
دکتر حسن طاهایی

مدیردرمانگاه صلواتی سیدالشهدا گفت: از تمامی کادر درمان دعوت می شود تا به پویش امام حسینی درمان بیماران کم بضاعت بپیوندند.

به گزارش پیام خانواده  دکتر حسن طاهایی در گفت و گو با اصحاب رسانه ضمن تسلیت و تعزیت فرارسیدن ایام سوگواری سیدالشهدا با بیان اینکه در کنار برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا پویشی برای دعوت از پزشکان و مراکز درمانی جهت یاری بیماران کم بضاعت خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر چند مرکز درمانی به این پویش پیوسته اند تا بیمارانی که در طول سال از سوی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا معرفی می شوند در هزینه های درمانی آنان تا 70 درصد تخفیف داده شود و همچنین چند داروخانه نیز به این پویش پیوسته اند که معرفی شدگان به این داروخانه ها از تخفیف 15 تا 20 درصدی برخوردار می شوند.
مدیردرمانگاه صلواتی سیدالشهدا عنوان کرد: از تمامی کادر درمان دعوت می کنیم تا به این پویش امام حسینی بپیوندند و از یک نفر تا هر تعداد که اعلام کنند بیمارانی که از سوی این مجموعه درمانی صلواتی معرفی می شود از 5 درصد تا تخفیف کامل نسبت به درمان آنان اهتمام داشته باشند.
وی همچنین ازایجاد یک دیوار مهربانی نیز خبر داد و بیان کرد: هرکسی به اندازه توان خود می تواند برای کمک به نیازمندان کمک کند.
لازم به ذکر است علاقمندان به شرکت در این پویش می توانند با شماره 09127475562 تماس بگیرند و آمادگی خود را جهت حضور در این پویش اعلام کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =