آجورلو

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران گفت: با یک حرکت جهادی و انقلابی شاهد اتفاقی بودیم که باید به خاطر آن به همه اهالی فوتبال تبریک بگویم و اگر معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی نبود، این مساله نهایی و محقق نمی‌شد.

به گزارش پیام خانواده مصطفی آجرلو روز چهارشنبه در نشست بازگشایی نماد استقلال در بازار پایه فرابورس تصریح کرد: منصفانه بگویم اگر حسین قربانزاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی و همکاران وی نبودند این اتفاق خوب برای سرخابی ها نمی‌افتاد و باید به خاطر این حرکت جهادی و انقلابی به همه آنها خدا قوت بگوییم. ما در ۸ ماه اخیر بیشتر تمرکز خود را روی این مساله گذاشتیم تا پس از سال‌ها انتظار بتوانیم گامی رو به جلو برداریم و امروز باید بابت این اتفاق خوب و مبارک به همه اهالی فوتبال فارغ از هر رنگی تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که این کار در یک قرارگاه جهادی آغاز شد و همه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش مضاعفی را در دستور کار قرار دادند. امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس بدون هیچ پوششی اطلاعات خود را به نمایش می‌گذارند و جامعه می‌تواند ما را در تابلوی بورس رصد کند. استقلال و پرسپولیس دو بنگاه اقتصادی بزرگ با میلیون‌ها هوادار هستند که می‌توانند بازار را کنترل و مدیریت کنند.  

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران یادآور شد: این کار نیاز به شجاعتی داشت که از مشکلات هراس به دل راه نداده و با درایت به پیش بروند. اگر شجاعت این تصمیم نبود مشکلات پا برجا می‌ماند، امروز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فاتح دو قله بزرگ بورس شدند و این آغاز راهی رو به جلو با حضور ۳۰ میلیون هوادار است. امروز در میان تمام باشگاه‌های فوتبالی استقلال و پرسپولیس هستند که خود را در معرض دید قرار دادند و این کار بزرگی است.  

آجورلو تاکید کرد: با این روندی که آغاز کردیم در ۵ سال آینده ثروتمندتر خواهیم بود و می‌توانیم بازیکنان بهتری را جذب کنیم.  نمی‌شود گزارشی در ۱۰۰۰ صفحه برای AFC بفرستیم و در آن صداقت نباشد، ما نباید حرفی غیرواقعی بزنیم و این مساله قابل تامل است.

او با تقدیر از حمایت‌های رئیس جمهوری گفت: به شخص اول اجرایی کشور، آیت‌اله رئیسی تبریک می‌گویم. با موافقت وی، وزیر اقتصاد، ورزش و دادگستری تصمیم گرفتند حرکتی آغاز شود که به سرانجام برسد و مهم‌ترین اتفاقات در تصمیم‌سازی‌ها است.

مدیرعامل استقلال تاکید کرد: متاسفانه برخی‌ ما را به غلط قضاوت می‌کنند اما به همه آن‌ها می‌گویم اگر حق ما را می‌دادید امروز وضع استقلال و پرسپولیس این گونه نبود اما به جد و با اعتقاد می‌گویم ما همه فرزندان نظام و انقلاب هستیم اما حقمان را از صدا و سیما خواهیم گرفت چرا که این حق هوادار بوده و حق‌الناس است. صدا و سیمای ما از دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس تولید محتوا می کند اما حق این دو باشگاه را نمی‌دهد.  

او ادامه داد: مگر می‌شود ورزشگاه را اجاره کنیم اما دوربین خودمان را در آنجا راه ندهند؟ ما که با پخش زنده مشکلی نداریم اما مالک محتوای تولیدی این برنامه‌ها، پرسپولیس و استقلال هستند. سئوال من این است صداوسیما برای برنامه خاله شادونه چقدر هزینه می‌کند؟ وقتی ما برای صداوسیما ساعت‌ها برنامه تولید می‌کنیم، آیا نباید حق خودمان را بگیریم؟

وی با اشاره به نفراتی که تاکنون سهام استقلال را خریداری کرده‌اند گفت: تا دیروز می‌گفتند باشگاه استقلال و پرسپولیس دولتی هستند اما الان این‌طور نیست چراکه حدود ۳۰۰ هزار نفر از جنس مردم در این میان حضور دارند و این حق‌الناس است.

مدیر عامل استقلال تهران از همرزمان شهید خود یاد کرد و یادآور شد: به عنوان فردی مسلمان نماز می‌خوانیم و اعتقاداتی داریم اما چرا ما را به ناحق قضاوت می‌کنید؟ آیا ما به عنوان خادم این نظام، فاسد بوده و ضد نظام هستیم؟ ‌ من ضد نظام فاسد مالی هستم که وجود دارد چرا که اعتقاد دارم باید حق را گرفت.  من امروز مردم را در مقابل نظام قرار نمی‌دهم چراکه اعتقاد دارم همه ما همه نظام هستیم. ما به احترام صداوسیما می‌گوییم بازی زنده را پخش کنید، اما برنامه تولیدی چه؟ اسپانسر خودتان را پخش می‌کنید اما اسپانسر استقلال را پخش نمی‌کنید؟ این حق مردم است.

او ادامه داد: وقتی نتوانم حق باشگاه استقلال را بگیرم از چه منبعی باید هزینه‌ها را بدهم؟ پول پادوانی و سایر هزینه‌ها از کجا باید تامین شود؟  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =