طرح ورزشی

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۲۴۲ طرح‌ ورزشی در هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت:‌ با افتتاح طرح‌های ورزشی نیمه تمام، سرانه ورزشی استان‌ها افزایش پیدا خواهد کرد و بخشی از مشکلات در زمینه کمبود سالن‌های ورزشی برطرف می‌شود.

به گزارش پیام خانواده  سیدحمید سجادی در جمع مدیران، معاونان کل ادارات ورزش و جوانان سراسر کشور و روسای و نواب فدراسیون‌ها ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت جدید با محوریت عدالت و مردمی بودن آغاز بکار کرد و ادامه مسیر را نیز با تاکید بر این مهم ادامه خواهد داد. در همین راستا، خانواده بزرگ ورزش و جوانان می‌بایست از هر گونه حاشیه بپرهیزند و با تلاش و پشتکار مسیر رشد و پیشرفت را طی کنند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از طرح بهسازی ورزشگاه شهید وطنی مازندران که روز گذشته انجام شد افزود: این زمین چمن فوتبال با پیگیری و تاکید رییس جمهور و با پیگیری مدیرکل ورزش وجوانان استان مازندران در اختیار علاقمندان به ورزش قرار گرفت و بعد از سال‌ها مشکل فوتبال دوستان مازندرانی حل شد.

سجادی همچنین در خصوص هفته دولت گفت: در هفته دولت تمامی ادارات کل استان‌ها و فدراسیون‌ها برنامه‌ها و افتتاح طرح‌های ورزشی زیادی دارند و همه‌ی ما موظف هستیم در این هفته گزارش عملکرد خود را در مورد اینکه در یکسال گذشته چگونه کار کردیم را به عموم مردم اطلاع‌رسانی کنیم. مدیران ورزشی باید برنامه‌محور کار کنند و از این هفته دولت تا یکسال آینده همینطور برنامه محور ،محکم و استوار و هدفمند پیش روند.

وزیر ورزش وجوانان به حضور مدیران کل استان‌ها در مسابقات مهم برون مرزی و داخلی تاکید کرد و ابراز داشت: در تلاش هستیم که در میادین مختلف ورزشی داخلی و برون مرزی مدیران کل استان‌ها حضور داشته باشند تا هم‌افزایی بیشتری بین ادارات کل استان‌ها، فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان ایجاد شود.

سجادی در ادامه صحبت‌هایش به واگذاری سهام سرخابی‌ها به مردم اشاره کرد و گفت: در این مدت حضورم در وزارت ورزش و جوانان سعی کردم برخی از کارهای نیمه تمام را به پایان برسانم و برخی از موارد و خواسته‌های مهم خانواده ورزش را جامه عمل به پوشانم که یکی از آنها واگذاری سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس بود که به سمت مردمی پیش رفتند و از بخش دولتی خارج شدند و روند واگذاری هرچه زودتر به اتمام برسد.

وی ادامه داد: از دیگر موارد دستاوردها می‌توان به واگذاری هزینه تبلیغات دور زمین برای سرخابی‌ها نام برد که با این کار فرصت خوبی برای درآمدزایی باشگاه‌ها فراهم خواهد شد و برخی از مشکلات مرتفع می‌شود. سعی کردیم سرخابی‌ها را از بلاتکلیفی رها کنیم تا با فراغ بال بیشتری به هدف خود بپردازند.

سجادی با تاکید بر اینکه ۵ هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد گفت: تمامی پروژه‌های نیمه تمام ورزشی در اولین فرصت باید تکمیل و به بهره‌برداری برسند تا دغدغه نمایندگان مجلس در استان‌ها، استانداران که همه برای رفع مشکلات ورزش در استان‌ها تلاش می‌کنند برطرف شود.

وزیر ورزش وجوانان مدیران کل استانها را نیروی محرک و مولد ورزش خواند و افزود: مدیران کل استان‌ها که به نوعی نمایندگان وزارت در استان‌ها هستند، باید موارد و مشکلات ورزش و جوانان را از نمایندگان و استانداران مربوطه پیگیری کنند تا ان‌شاءالله با همکاری یکدیگر و حمایت نمایندگان مجلس بتوانیم مشکلات استان‌ها را رفع کنیم.

وی افزود: مدیران کل استان‌ها باید مشکلات شهرها و روستاها را فهرست و جمع‌بندی کنند و به اطلاع مسئولان استانی و وزارتخانه برسانند تا با کمک یکدیگر بتوانیم قدمی در جهت رفع مشکل علاقمندان به ورزش برداریم و این مولد رو به جلو را بیشتر از پیش به حرکت در بیاوریم.

وی در ادامه از  افتتاح ۲۴۲ طرح‌ورزشی در هفته دولت ۱۴۰۱ خبر داد و افزود: در هفته دولت جاری پروژه‌های ورزشی نیمه تمام با حضور مسئولان افتتاح می‌شوند تا با این افتتاح‌ها سرانه ورزشی استان‌ها افزایش پیدا کند و بخشی از مشکلات آنها در زمینه کمبود سالن‌های ورزشی برطرف شود.

وی توجه به ورزش بانوان را از مهمترین اهداف این وزارتخانه دانست و افزود: همواره باید به ورزش بانوان و مشکلات این حوزه توجه ویژه داشت وخیلی خوشحال هستم که بانوان مدیر ورزشی را در این جمع داریم تا با همفکری شما بتوانیم زمینه پیشرفت بانوان سرزمینمان را در تمامی میادین فراهم کنیم. هیچ وقت زحمات معاونین ورزش بانوان استان‌ها و نواب روسای فدراسیون‌ها را در تمامی عرصه‌ها نادیده نخواهیم گرفت و قدردان زحمات آنان هستیم.

وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگر صحبت‌هایش به حوزه جوانان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: موتور حرکت حوزه جوانان روشن شده است و ما باید این تفکر که جوانان زیر سایه ورزش قرار دارند را با عملکرد مثبت‌مان از ذهن پاک کنیم‌ و در دولت مردمی و در زمان مدیریتم هیچ وقت اجازه نخواهم داد که حقی از حوزه جوانان ضایع شود و برای جوانان کشورمان کم گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در جریان عملکردمان قرار بگیرند افزود: همه‌ موظف هستیم تا آنچه انجام داده‌ایم را به مردم گزارش دهیم و به مردم بگوییم در مدت حضور چه کردیم و نباید از گزارش دادن عملکردمان بترسیم بلکه صادقانه باید مخاطبین را درجریان امور قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =