کد خبر: 8421
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹
جشنواره‌ها ملی عکس «رازخون»

سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: جشنواره ملی عکس «رازخون» زمانی در ترویج فرهنگ شهادت به نتیجه می‌رسد که محصول‌محور باشد و محصولاتش بتواند در لایه‌های عمومی جامعه برای مخاطبان عمومی و جامعه نخبگانی تاثیر بگذارد

به گزارش پیام خانواده مهدی توکلیان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در خصوص جشنواره ملی عکس «راز خون» اظهار کرد: جشنواره‌ها می‌تواند جریان سازترین رویداد فرهنگی اجتماعی هنری و رسانه‌ای کشور باشند اما به شرطی که با اصول و استانداردهای خاص خود برگزار شوند. جشنواره اگر از کلیشه محوری و کارهای روتین و یک سری تناسباتی که رایج شده است، خارج شود قطعاً تاثیرگذار خواهد بود.
وی افزود: جشنواره ملی عکس «رازخون» زمانی در ترویج فرهنگ شهادت به نتیجه می‌رسد که محصول‌محور باشد و محصولاتش بتواند در لایه‌های عمومی جامعه برای مخاطبان عمومی و جامعه نخبگانی تاثیر بگذارد؛ به طور مثال کتاب جشنواره منتشر شود و در کتابخانه‌های عمومی کشور در دسترس عموم مردم قرار بگیرد تا از این کتاب‌ها استفاده کنند و تأثیر بگیرند.
توکلیان گفت: استان قم می‌تواند به جهت‌های مختلف، محور و مرکز فعالیت‌های فرهنگی در حوزه شهید و شهادت باشد، همان‌طور که شعار جشنواره «قم، سرآمد شهادت و سرافرازی» است، با این عنوان می‌تواند تاثیرگذار باشد.
سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی قم بیان کرد: این جشنواره عکس قطعاً با حضور اساتیدی مانند آقای کمال‌الدین شاهرخ رئیس انجمن عکس بسیج هنرمندان و اعضای بسیج هنرمندان و نیز استفاده از توان و ظرفیت هنرمندان استان و کشور بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =