رئیس فدراسیون بسکتبال

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همه تمهیدات لازم برای میزبانی از تیم‌های چین و استرالیا فراهم است و آماده هستیم تا در پنجره جام‌جهانی برابر حریفان خود به میدان برویم.

به گزارش پیام خانواده جواد داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: رقابت‌های پنجره پنجم جام‌جهانی در شرایطی دنبال خواهد شد که تیم ملی ایران باید در خانه پذیرای تیم‌های بسکتبال چین و استرالیا باشد. طبق برنامه ما باید روزهای ۲۰ و ۲۳ آبان‌ماه در تهران پذیرای این دو تیم باشیم و همه تمهیدات لازم برای این میزبانی آماده است.

وی ادامه داد: در مورد تیم چین مشکلی وجود ندارد و مراحل کار به خوبی پیش می‌رود، این تیم طبق برنامه و در زمانبندی از پیش اعلام شده در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برابر تیم ملی ایران قرار خواهند گرفت اما در خصوص تیم استرالیا همان مسایلی قبلی مطرح است ولی برای میزبانی و این دیدار هیچ مشکلی نداشته و آماده هستیم تا در بهترین شرایط و طبق استانداردهای موجود از این حریف نیز در کشورمان میزبانی کنیم.

داوری تاکید کرد: موضع فدراسیون بسکتبال ایران کاملا مشخص است و مساله جدیدی نیست که بخواهیم در مورد آن صحبت کنیم، میزبانی حق ماست و همه تمهیدات لازم برای این میزبانی نیز از مدت‌ها پیش فراهم شده و مشکلی در این خصوص نداریم.

گفتنی است طبق برنامه از پیش اعلام شده قرار است تیم ملی بسکتبال چین ۱۷ این ماه وارد تهران شود تا در روز بیستم آبان به مصاف تیم ملی بسکتبال ایران برود. بازی با استرالیا نیز ۲۳ آبان خواهد بود و باید دید در نهایت این بازی چه خواهد شد. آنها جواز حضور در رقابت‌های جام‌جهانی را به دست آورده‌اند و به نظر می‌رسد مسیر طولانی استرالیا تا ایران از مهم‌ترین دلایل عدم حضور آنها در کشورمان باشد. اگر استرالیا در تهران حاضر نشود طبق قوانین تیم ملی کشورمان برنده این دیدار خواهد بود و امتیاز آن باید به امتیازهای قبلی ایران اضافه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =