کد خبر: 8572
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۶
حسین کاجی

یکی از یادگاران دفاع مقدس گفت: امروز به قله انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و برای جوانان حرف‌های تازه‌ای داریم اما استکبار جهانی می‌خواهد جوانان ما زمینه‌ساز ظهور نباشند و نتوانند در مسیر اسلام گام بردارند.

به گزارش پیام خانواده حسین کاجی پیش از ظهر دیروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه بانی جلسات شهدا امام زمان(عج) است، اظهار کرد: جلسات شهدا باید به صورت مستمر و با همت مردم برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه اولین دانش‌آموز شهید به قم اختصاص دارد، اظهار کرد: دختران دانش‌آموزان در دوران انقلاب برای حفظ حجاب و عفت خود جان دادند اما ذلت را نپذیرفتند.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفن امیر شهدای ارتش در قم یک افتخار برای این شهر است و در این فرصت‌ها باید از شهدای ارتش یاد کنیم که برای سرفرازی ملت جان و مال خود را فدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به قله انقلاب اسلامی رسیده‌ایم و برای جوانان حرف‌های تازه‌ای داریم اما استکبار جهانی می‌خواهد جوانان ما زمینه‌ساز ظهور نباشند و نتوانند در مسیر اسلام گام بردارند.

کاجی عنوان کرد: امام خمینی(ره) فرمودند سربازان من در گهواره هستند و رهبری نیز فرمودند که دهه هشتادی‌ها انقلاب را به اوج می‌رسانند و ما به این سخنان ایمان داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =