تله کیو

مسابقه «تله کیو» با سوالاتی درباره اطلاعات عمومی جام جهانی هر شب از شبکه ورزش برگزار می‌شود و بینندگان به صورت زنده و آنلاین می‎توانند در آن شرکت کنند. به برندگان پویش «تا پای جان برای ایران» هم لباس اصلی تیم ملی اهدا می‌شود.

به گزارش پیام خانواده تهیه کننده برنامه جام ۲۲ که از شبکه ورزش پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون ایرنا اظهار داشت: مسابقه ده سوالی تله کیو هر شب ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود. مسابقه به این صورت است که ما روی آنتن سوال را می خوانیم و مردم از طریق تلفن همراه جواب می‌دهند.

وی با اشاره به برگزاری پویش تا پای جان برای ایران و دریافت بیش از ۴۰ هزار پیامک گفت: بینندگان می‌توانند با ارسال یک جمله، یک شعار یا یک متن کوتاه، به سرشماره ۳۰۰۰۰۹۱۷ یا ارسال فیلم به صفحات مجازی برنامه به آدرس jam۲۲_tv@ از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی حمایت کنند. قرعه کشی هر شب انجام می شود و به برندگان پیراهن و شورت و جوراب اصلی تیم ملی فوتبال تعلق می‌گیرد که ارزش مادی آن حدود ۴ میلیون تومان است.

به گزاش ایرنا، پخش برنامه جام ۲۲ از اول مهرماه روزهای دوشنبه و جمعه ساعت ۲۱ آغاز شده و رسول مجیدی مجری اصلی این برنامه است. این برنامه با نزدیک شدن به افتتاحیه جام جهانی ۲۳ آبان ماه هر شب روی آنتن خواهد رفت و با آغاز جام جهانی از ساعت ۱۷ تا ۲۲:۳۰ با محوریت تحلیل و بررسی کارشناسی جام جهانی و پرداختن به مسائل فرهنگی جام جهانی ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =