کد خبر: 8653
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰
رسانه صهیونیست

روزنامه «یدیعوت آحارونوت» با اشاره به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال اذعان کرد که آنها در قطر فهمیدیدند، چقدر بین جهان عرب منفور است.

به گزارش پیام خانواده روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی به مشکلات خبرنگاران رژیم صهیونیستی در پوشش خبری جام جهانی فوتبال در قطر پرداخت و به منفور بودن این رژیم میان کشورهای عربی اذعان کرد.

طبق گزارش وبگاه شبکه «المیادین»، خبرنگاران روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با بیان اینکه درک کرده‌اند «اسرائیل تا چه اندازه در جهان عرب منفور است»، خاطرنشان کردند: «نه تنها دولت‌ها و حاکمان بلکه نفرت از اسرائیل در بین مردم کوچه و خیابان نیز وجود دارد».

طبق این گزارش، خبرنگاران این رسانه صهیونیست می‌گویند که «بعد از 10 روز اقامت در دوحه نمی‌توانیم که ما در اینجا به چه چیزهایی مواجه هستیم. ما نمی‌خواهیم خوب جلوه کنیم اما احساس می‌کنیم که همه از ما نفرت دارند».

خبرنگاران صهیونیست افزودند: «در خیابان، فلسطینی‌ها، ایرانی‌ها، قطری‌ها، مراکشی‌ها، سوری‌ها، اردنی‌ها، مصری‌ها و لبنانی‌ها با چشمان پر از نفرت به ما نگاه می‌کنند. جالت توجه اینکه برخی سعودی‌ها هم چنین حسی به ما دارند».

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =