فرمانده سپاه پاسداران

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشورها با تدبیر مقام معظم رهبری نفوذ یافته و باعث شده استقلال واقعی به ارمغان بیاورد و این روند برای دشمنان و استکبار، قابل قبول نیست.

به گزارش پیام خانواده  از شیراز، اجتماع عظیم ۱۰ هزار نفری بسیجیان و طلایه داران اقتصاد مقاومتی، امروز با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در شیراز برگزار شد.

سردار حسین سلامی، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ولادت حضرت زینب(س)، این حضرت را تجلی والای انسانی و عرفانی در قالب یک زن عنوان کرد و اظهار داشت: همواره در تاریخ ۴۳ساله انقلابمان برای غلبه بر هر مشکل، چالش، بحران و هر جنگی یک فرمول دفاع همه جانبه داریم و امام(ره) شجره طیبه بسیج را در این راه پابرجا ساختند.

جهادگران در کنار مردم ایستادند

وی با بیان اینکه هر گره‌ای هرچند پیچیده، با دست جهادگران باز می‌شود، تاکید کرد: شما بسیجیان به پای فرزند رسول خدا، صادق‌الوعد بودید و در هر صحنه سختی به داد مردم رسیدید، و اگر همه دنیا در اوج نابرابری قدرت، جنگی به مردم تحمیل کرد، شما پابرجا در کنار مردم ایستادید، ترس و وحشت را به درون سنگرهای دشمن بردید و در میان باران گلوله‌ها ذکر گفتید و سرزمین‌های اشغال شده را آزاد کردید.

سردار سلامی ادامه داد: همه استکبار و دشمنان ما در همه‌جای دنیا برای نابودی شما ایستاده‌اند، اما شما قوی‌تر، مستحکم‌تر و ثابت‌قدم‌تر ایستاده‌اید.

بسیج در هر عرصه‌ای می‌درخشد

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آنها که با هر چه در دست دارند، سعی می‌کنند در قلب مرد و زن ایرانی تردید ایجاد کنند اما به تعبیر قرآن نمی‌توانند شیئی را از شما بگیرند، تصریح کرد: بسیج اولین کسی است که در سیل، زلزله، آتش‌سوزی و جنگ به میدان می‌آید و در هر عرصه‌ای می‌درخشد.

سردار سلامی با بیان اینکه اگر فقر در جایی از سرزمینمان رخ بنماید، اولین کسانی که وارد عرصه می‌شوند، بسیجیان هستند که جان خود را در بیابان ها و خیابان ها به خطر می‌اندازد تا زندگی مردم به خطر نیفتد، تصریح کرد: بسیج هنوز در صحنه حاضر است و هنوز سرود پیروزی می‌خواند و امید را به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه در مقابل بسیج، دشمنان بزرگی وجود دارند، ادامه داد: اینها در کلام‌ مثل هم عمل می‌کنند و آمده‌اند که نور بسیج را خاموش کنند چرا که از این تجلی نور خدا، هراس دارند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عاجز بودن دشمنان در مقابل رهبر انقلاب و بسیج، تاکید کرد: رهبر ما نائب امام زمان(عج) است و چند موضوع را به افتخار ملی تبدیل کرده که آمریکا نمی‌تواند آن را بپذیرد که یکی از انها ایستادگی در برابر برجام است، چرا که ایشان به مرتبه‌ای رسیده است که می داند پذیرش یا عدم پذیرش برجام برای ایران اهمیتی نداشته باشد.

نفوذ انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشورها

سردار سلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران در دیگر کشورها با تدبیر مقام معظم رهبری نفوذ یافته و باعث شده استقلال واقعی به ارمغان بیاورد و این روند برای دشمنان و استکبار، قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز ایران می‌سازد، به رغم اینکه دشمن می‌خواهد ایران به مخروبه تبدیل شود، تصریح کرد: ایران توانسته امروز در صدر جهان به عنوان یک قدرت مقتدر ظاهر شود و دشمن در حال فرار از جهان اسلام است و وقتی می‌بیند هرچه فشار بیاورد، این ملت مستحکم‌تر می‌شود، به غضب می‌آید، برای همین است که در پس پرده، آشکارا آشوب را در ایران هدایت می کند تا اهدافشان را از این مسیر دنبال کند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند جوانان ما با مدل و اندیشه غربی باشند و سعودی بیندیشند، آنها می‌خواهند جوانان ما را شنوای اراجیفشان برای عقب نگه داشتن این سرزمین کند، آنها وحدت ملت ایران را نمی‌خواهند و وقتی جوانان ما در تیم‌ملی پیروز شوند، آنها غمگین می‌شوند و سعی می‌کنند حتی در میدان‌های ورزشی هم از پیروزی خوشحال نشوند، اما این ملت قوی، مقتدر و عزیز است.

سردار سلامی ادامه داد: دشمن نمی‌خواهد ملت ایران در هیچ عرصه‌ای پیشرفت کند، اما ما چنین ایرانی نمی‌خواهیم، ما ایرانی می‌خواهیم مستقل و خوداتکا که بتواند همه نیازهای خود را تامین کند و از منافع حیاتی مظلومان مقتدرانه دفاع کند،پس ما ایران مقتدر عزیز را می‌خواهیم و تا وقتی جوانان در صحنه هستند، چنین ایرانی ساخته می‌شود.

وی به اتفاقات اخیر اشاره کرد و گفت: تا دشمن از لانه خود بیرون نیاید، نمی‌توانیم او را شکست دهیم، ما می‌خواهیم خواب‌های شوم و آشفته دشمن این سرزمین را تحقق نیافته ببینیم، می‌خواهیم مسلمان ایرانی باشیم زیرا ما یک‌ملت هستیم، قهرمانان بزرگ و شهیدان نیرومندی زیرخاک داریم که هرکدام حجتی است برای پیش بردن این تمدن زیبا و بزرگ و اکنون ما نه فقط برای شکست نخوردن، بلکه برای شکست دشمن، نیرو داریم همچنین رهبری داریم که ما را در مسیر رشد و تعالی قرار می‌دهد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جوانانی داریم که ماهواره می‌سازند، انرژی هسته‌ای را بر سر سفره می‌آورند، کشتزارها عظیم، انرژی نفت و همه ابزارهای یک پیشرفت عظیم را داریم، اما اصلی‌ترین سرمایه ما در قلوب مردم می باشد که ایمان و اراده است و این پرچم‌هایی که در دست شما است نشان می‌دهد که ایران، در مسیر رشد قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =