مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت گفت: با هدف دستیابی به بخشی از بازارهای خارجی و بسترسازی برای صادرات، ارتقاء کمی و کیفی تولیدات مجموعه با تکیه بر دانش روز و مهارت افزایی اعضاء در طرح توسعه منظور گردیده است.

به گزارش پیام خانواده محمد پاشایی با اشاره به توسعه فعالیت صنایع چوبی تک درخت گفت: در حال حاضر مجموعه تولیدی ما در شش سالن و به مساحت یک‌هزار و پانصد متر مربع به صورت تخصصی، مشغول فعالیت است و برای ۸۱ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده که با طرح توسعه این میزان بین سه تا چهار برابر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت ادامه داد: توسعه به صورت علمی و مکانیزه مد نظر ما است و برای ارتقای کیفیت، تیراژ تولید، نوع و مدل سازی‌ها در شکل نوین از ابزارها و روش‌های روز استفاده کرده و به دنبال برند سازی و رقابت هستیم.

وی عنوان کرد: در چند ماه آینده در راستای طرح توسعه در شهرک صنعتی مستقر می‌شویم و این زمینه ایجاد می‌شود تا شیوه تولید تغییر کرده و آمار و کیفیت آن‌ها نیز ارتقا یابد، واحد تحقیق و توسعه، تیم کارشناسی و مشاوران مجموعه همواره در حال برنامه‌ریزی برای ارتقاء کمی و کیفی و بهبود مدیریت فرآیندها با روش‌های سیستماتیک هستند.

توجه به فعالیت تخصصی تبلیغاتی در فضاهای مجازی

برند تک درخت به سمت جهانی شدن حرکت می‌کند

این فعال اقتصادی با تاکید بر کیفیت محصولات تولیدی در تک درخت گفت: در طراحی‌ها حداکثر خلاقیت مورد توجه است.

وی تاکید کرد: یک بخش مهم تولید وابسته به فروش است؛ لذا در کنار شرکت در نمایشگاه‌ها و کانال‌های عمومی فضای مجازی، متناسب با نیازهای روز به بسترسازی در فضای مجازی نیاز داریم تا فروش را افزایش دهیم و توسعه به صورت واقعی و عملی تحقق یابد.

پاشایی بیان کرد: با توجه به تنوع خدمات و محصولات ما، در فضای مجازی نیز برای هر بخش فعالیت و صفحه جداگانه ایجاد کرده‌ایم، همچنین در راستای اینکه زمینه‌های ورود به بازارهای جهانی را فراهم کنیم در پی ترجمه www.takderakht.co به چند زبان رایج جهان هستیم.

وی ادامه داد: ظرفیت بازارهای جهانی بسیار عظیم است و بویژه کشورهای همسایه مشتریان خوبی هستند و از تولیدات ایرانی استقبال می‌کنند، به همین دلیل به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای صادرات هستیم؛ زیرا صادرات از مولفه‌های اصلی در طرح‌ توسعه تک درخت است.

مدیرعامل صنایع چوبی تک درخت بیان کرد: یک تیم فروش با کارویژه‌های مختلف برای توسعه بازار در اختیار داریم و درحال توسعه زیرساخت‌ها هستیم تا بتوانیم از طریق ارتباط‌گیری با بازارهای فروش میزان تقاضا برای تولیداتمان را افزایش دهیم.

پیگیری اخذ مجوز واردات مواد اولیه

برند تک درخت به سمت جهانی شدن حرکت می‌کند

وی با اشاره به فعالیت های تبلیغاتی شرکت گفت: برای تصویربرداری از محصولات، آتلیه‌ای در درون مجموعه تدارک دیده شده و از تمامی تولیدات و سفارش‌های مشتریان عکس‌برداری شده و پس از ویرایش در صفحات مجازی مربوطه بارگذاری می‌شود و این روند نیز یکی از ویژگی‌ها و نقاط قوت مجموعه به شمار می‌آید.

پاشایی عنوان کرد: در راستای توسعه شرکت و کاهش هزینه تمام شد محصولات، در پی اخذ مجوز واردات مواد اولیه هستیم تا به صورت مستقیم بخش‌هایی از مواد اولیه که در داخل تولید نمی‌شود را توسط مجموعه خود وارد کنیم.

وی درباره استفاده از چوب پنل‌ها نیز گفت: استفاده از پنل‌های دیواری چوب در دکوراسیون نیازمند این است که مشتریان نسبت به آن آشنایی کافی داشته و متقاضی خرید این محصولات باشند اما درحال حاضر از این محصول استفاده آنچنانی نمی‌شود، زیرا ابتدا باید مشتری را اغنا و جذب کرده و سپس در این حوزه نیز ورود کنیم.

برند تک درخت به سمت جهانی شدن حرکت می‌کند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =