هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران

تیم فوتبال گل‌گهر تا به حال در لیگ برتر موفق به غلبه بر پرسپولیس نشده و حالا امیدوار است در این بازی جذاب ماموریت نیمه‌تمام را به اتمام برساند.

به گزارش پیام خانواده هفته‌ی چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران طی روزهای جمعه و شنبه به انجام می‌رسد و در مهمترین دیدار، پرسپولیس باید در سیرجان به مصاف گل‌گهر برود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۲۶ امتیاز و یک بازی بیشتر و به لطف تفاضل گل بیشتر در صدر جدول حضور دارند و تیم تحت هدایت امیر قلعه‌نویی با ۲۴ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به سرخپوشان در جایگاه چهارم ایستاده است.

این ۲ تیم تا به اینجای کار ۶ مرتبه به مصاف هم رفته‌اند که ماحصل آن سه برد برای سرخپوشان و سه تساوی بوده است. گل‌گهر تا به حال موفق به شکست پرسپولیس نشده و امیر قلعه‌نویی برای سبقت گرفتن از پرافتخارترین تیم لیگ باید طلسمی بزرگ و چند ساله را بشکند.

در سه بازی قبلی‌ که به میزبانی گل‌گهر برگزار شده، پرسپولیس یک برد دشت کرده که بهترین بردش هم بود. آنها در لیگ بیستم با پنج گل، حریف آبی‌پوش خود را در هم کوبیدند. ۲ مسابقه‌ دیگر در لیگ‌های نوزدهم و بیست و یکم به ترتیب با نتایج سه بر سه و یک بر یک تمام شد.

در لیگ بیست و یکم هر ۲ دیدار گل‌گهر و پرسپولیس با نتیجه‌ مساوی به اتمام رسید و آخرین پیروزی تیم یحیی در دیدار برگشت لیگ بیستم رقم خورد که آنها با حساب سه بر یک حریف خود را از پیش رو برداشت.

تا به اینجا ۱۵ گل زده برای پرسپولیس و هفت گل برای گل‌گهر ثبت شده و رد و بدل شدن ۲۲ گل در ۶ مسابقه نشان می‌دهد که دیدارهای این ۲ تیم مدعی همواره جذاب بوده است(متوسط ۳.۶ گل در هر بازی). مهدی ترابی با چهار گل و علیرضا ابراهیمی با سه گل بهترین گلزنان تقابل‌های این ۲ تیم به شمار می‌روند. ترابی همچنان در پرسپولیس عضویت دارد و می‌تواند رکورد خود را بهبود ببخشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =