علی فتح‌الله‌زاده

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نه تنها من بلکه (ریکاردو)ساپینتو از نمایش استقلال در بازی با تراکتور راضی نیست اما با یک بازی مربی را عوض نمی‌کنیم.

به گزارش پیام خانواده  علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پایان نشست هیئت مدیره باشگاه استقلال اظهار داشت: از کادر فنی و بازیکنان استقلال حمایت کردیم تا روز پنجشنبه بتوانیم در جام حذفی تراکتور را شکست داده و دل هواداران را شاد کنیم.

وی افزود: با ریکاردو ساپینتو اختلافی ندارم. هیچ حاشیه‌ای نسیت. امروز هم با او جلسه‌ داشتیم و دقایقی حرف زدیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: به طور حتم ساپینتو از نمایش استقلال در بازی با تراکتور راضی نیست، هیچ کس راضی نیست اما با یک بازی تصمیم نمی‌گیریم.

فتح‌الله‌زاده تصریح کرد: یکی از بازیکنان استقلال اخطار داده بود که قراردادش را فسخ می‌کند برای همین به ترکیه رفتم تا پولی را تهیه و سریع به ایران برگشتم تا مشکلی برای استقلال به وجود نیاید. قرار بود به دبی بروم تا درباره پول مهدی قایدی حرف بزنم که این سفر به تعویق افتاد.

وی درباره شایعه بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال و اینکه گفته می‌شود او برای مذاکره با مجیدی قصد سفر به امارات را دارد نیز تاکید کرد: چنین قصدی ندارم و مجیدی در حال حاضر در امارات مربیگری می‌کند و باید کمک کنیم تا در آنجا موفق باشد. برای مشکل (گابریله)پین(مربی سابق استقلال) و مشکلی که با باشگاه الاهلی دارم به دبی می‌روم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =