کد خبر: 9154
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
امین طاهری

آزادکار کشتی ایران با بیان اینکه بسیاری از دوست‌داران کشتی من را از روی عکس‌هایم قضاوت می‌کنند، گفت: من یاغی کشتی نیستم و به دنبال رسیدن به دوبنده تیم ملی هستم.

به گزارش پیام خانواده امین طاهری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه محرومیت وی از مسابقات داخلی به پایان رسیده است گفت: استارت کارم در کشتی آزاد برای سال ۲۰۲۳ از مسابقات قهرمانی خواهد بود و تمام تلاشم این است که بتوانم به جمع نفرات اردونشین اضافه شوم. می‌دانم که مدعیان خوبی در سنگین وزن کشتی آزاد حضور دارند و کار راحتی ندارم. در لیگ هم به میدان رفتم و کشتی‌های خوبی گرفتم. هدف نهاییم رسیدن به دوبنده تیم ملی است.

امین طاهری در لیگ برتر کشتی آزاد در ترکیب تیم بانک شهر بود که در دیدار فینال این تیم مقابل پتروپالایش بلیس تاکستان مقابل امیرحسین زارع مغلوب شد.

وی ادامه داد: برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور آسیب‌دیدگی ندارم و از لحاظ روحی نیز آماده هستم. نسبت به مسابقات لیگ نیز شرایط بهتری دارم و تلاش می‌کنم در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، عنوان قهرمانی را از آن خود کنم.

دارنده مدال برنز وزن ۱۲۵ کیلوگرم قهرمانی سال ۲۰۲۱ آسیا در آلماتی با بیان اینکه مسیر رسیدن به تیم ملی کشتی آزاد و حضور در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ بلگراد راحت نیست افزود: نفرات خوبی در سنگین وزن حضور دارند و این نشان از پیشرفت کشتی ایران دارد. حضور مدال‌آوران جهانی و آسیایی در وزن من، پیش‌بینی‌ها را سخت کرده و کسی از پیش خود را ملی‌پوش قلمداد نمی‌کند. تجربه ثابت کرده که در چرخه انتخابی تیم ملی کشتی هیچ نتیجه‌ای قابل پیش‌بینی نیست.

طاهری که با ظاهر متفاوت خود در کشتی ایران معرفی شده در این خصوص نیز عنوان کرد: بسیاری من را با ظاهرم قضاوت می‌کنند. عکس‌هایی که از من منتشر شده که به قول معروف غلط‌انداز است و موجب شکل‌گیری قضاوت‌های متفاوت شد، اما من یاغی کشتی ایران نیستم بلکه به عنوان یک آزادکار به دنبال حضور در تیم ملی کشتی آزاد ایران هستم و پوشیدن دوبنده این رشته برایم افتخار است.

برخی از حواشی در یکسال گذشته موجب محرومیت این کشتی‌گیر از فعالیت در ورزش ایران شد. طاهری در این زمینه گفت: حواشی خاصی نبود بلکه کدورت‌هایی بود که حل شد و محرومیتی برای حضور در مسابقات قهرمانی ایران ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =