والنسیا

رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا با برتی اتلتیکو مادرید، برد پرگل والنسیا و کامبک رویایی اوساسونا برابر رئال‌بتیس دنبال شد.

به گزارش پیام خانواده مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا (کوپا دل ری) در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ با برگزاری ۴ دیدار دنبال شد. در این بازی‌ها که چهارشنبه‌شب برگزار شد والنسیا در دیداری خارج از خانه به مصاف خیخون رفت و با ۴ گل موفق به برتری شد. ادینسون کاوانی در دقایق ۱۰ و ۳۹، جاستین کلایورت در دقیقه ۲۱ و ساموئل لینو در دقیقه ۶۴ گل‌های والنسیا را به ثمر رساندند.

در دیگر بازی اتلتیک بیلبائو در خانه با یک گل از سد اسپانیول گذشت، اسکارد مارکوس در دقیقه ۲۷ تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا بیلبائو فاتح این دیدار باشد.

از ساعت ۲۳:۳۰ نیز دو بازی به صورت همزمان برگزار شد که طی آن لوانته در خانه پذیرای اتلتیکومادرید بود و اوساسونا در زمین رئال بتیس به میدان رفت. آلوارو موراتا و مارکوس یورنته در دقایق ۵۴ و در وقت‌های اضافه گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا میزبان در خانه شکست را پذیرا شود و اتلتیکومادرید جواز حضور در مرحله بعدی را کسب کند.

در آخرین بازی چهارشنبه‌شب رئال بتیس در شرایطی که با گل دقیقه ۶۲ ویلیام کاروالیو از حریف پیش بود در وقت‌های اضافه بازی و توسط داوید گارسیا غافلگیر شد تا بازی در دو زمان ۱۵ دقیقه‌ای دنبال شود. جدال دو تیم در وقت‌های اضافه هم با دو گل همراه بود که یوسف سابالی در دقیقه ۱۰۳ برای میزبان و روبن گارسیا در دقیقه ۱۰۶ برای اوساسونا گلزنی کردند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

رقابت دو تیم در ضربات پنالتی در نهایت با برتری ۴ بر ۲ اوساسونا همراه بود تا این تیم از شکست، یک پیروزی ارزشمند را کسب کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =