معاون باشگاه پرسپولیس

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با شلوغ‌کاری، سروصدا و تشویش اذهان عمومی بخواهیم به هر قیمتی برنده شویم این فوتبال نیست.

به گزارش پیام خانواده محمد محمدی در خصوص شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل فولاد اظهار داشت: از هفته‌ها و ماه‌های گذشته که حتی زمانی پرسپولیس برنده می‌شد این دغدغه داوری را داشتیم. مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره و کادر فنی دغدغه داوری را داشتند. برد و باخت مال فوتبال است اما به چه قیمتی یک تیم می‌خواهد برنده شود باید اتفاقات خوب رقم بزنیم. اینکه به هر قیمتی بخواهیم برنده شویم و با شلوغ‌کاری، سروصدا و تشویش اذهان عمومی بخواهیم برنده شویم این فوتبال نیست.

وی افزود: متأسفانه اتفاقاتی میان بازی رقم خورد که خوب نبود و نیمکت حریف مدام اعتراض می‌کرد البته من نمی‌خواهم پاسخگوی عملکرد کسی باشم فقط می‌خواهم از حقوق باشگاه و تیم بزرگ پرسپولیس و هوادارانش دفاع کنم. در دیدار پرسپولیس و فولاد اتفاقاتی پشت‌سر هم رخ داد که باعث شد کار از دست داور خارج شود. حضور افرادی غیر مجاز روی سکوها که نباید آنجا حضور می‌داشتند حتی به همین خاطر نیمه دوم با تأخیر شروع شد بازی قرار بود بدون تماشاگر باشد و داور هم در شروع نیمه دوم سوت نزد تا آن افراد از روی سکوها بروند اما با آغاز نیمه دوم دوباره آنها به روی سکوها برگشتند. همه این مسائل باعث شد داور تحت تأثیر قرار بگیرد. اکثر کارشناسان داوری معتقدند که آن صحنه پنالتی بود که برای ما گرفته نشد. ما فوتبالی به فولاد نباختیم.

معاون باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: اتفاقات حاشیه‌ای در این بازی باعث شد که تمرکز دو تیم از بین برود. در یک صحنه بازیکن ما می‌خواهد اوت پرتاب کند بازیکن ذخیره فولاد به او اجازه این کار را نمی‌دهد. خوب آن بازیکن می‌خواهد تمرکز بازیکن پرسپولیس را به هم بریزد تا اوت را پرتاب نکند. این درست نیست ما بزرگترها باید به جوانان کار یاد بدهیم. فوتبال ادامه‌دار است چه ما باشیم چه نباشیم. باید به جوان‌ترها فوتبال یاد بدهیم. من معاون باشگاه باید به همکارم کار یاد بدهم. مربی تیم باید مسائل فنی را به بازیکن یاد بدهد. این مسائل زیبنده فوتبال نیست.

محمدی با اشاره به سختی‌های کار داوران عنوان کرد: کمیته داوران و داوران سختی‌ها و مشکلات زیادی دارند که آنها را درک می‌کنم اما باید در خیلی از مسائل داوری دقت شود. با این حال اعتقاد دارم تیمی که تفکر قهرمانی دارد و برای رسیدن به هدف بزرگ تلاش می‌کند و با یک نتیجه اینچینی (باخت به فولاد) در کارش خللی ایجاد نمی‌شود. قطعاً با آمدن VAR به فوتبال ما خیلی کمک می‌شود و VAR می‌تواند به داوران ما در تصمیم‌گیری‌ها کمک زیادی بکند تا داوران بهترین تصمیم را بگیرند.

وی در مورد اینکه امروز ظاهراً به سیامک نعمتی اجازه تمرین با پرسپولیس داده نشده است، اظهار داشت: اصلاً اینگونه نبوده است. نعمتی اصلاً سر تمرین نرفته که اجازه تمرین نداشته باشد او فردا به همراه مدیر برنامه‌هایش به دفتر من در باشگاه می‌آید و با این شرایط فکر نمی‌کنم دیگر نعمتی قراردادش را فسخ کند.

معاون باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه ظاهراً پرسپولیس مبلغی از نعمتی خواسته تا او از پرسپولیس جدا شود، گفت: در مورد مبلغ و جزئیات بهتر است چیزی نگویم و این مسائل خصوصی بین باشگاه و بازیکن باشد. فردا صبح تکلیف سیامک نعمتی با همفکری باشگاه و تصمیم گل‌محمدی مشخص خواهد شد و به جمع‌بندی می‌رسیم. ما باید شأن سرمایه‌های باشگاه را حفظ کنیم نعمتی هم بازیکن خوب ما بوده و امیدوارم تصمیمی بگیریم که همه راضی باشند.

محمدی در مورد جذب پریرا مهاجم برزیلی برای پرسپولیس گفت: بعد از اعلام نیاز کادر فنی برای نیم‌فصل دوم کار برای جذب این بازیکن انجام دادیم. دو هفته است که با او مذاکره می‌کنیم توافق‌نامه‌اش امضا شده، کارهای مربوط به ویزایش را داریم انجام می‌دهیم تا او در اسرع وقت به ایران بیاید اما هنوز برایش بلیت هواپیما نگرفته‌ایم. پریرا انتخاب اولیه گل‌محمدی بود.

وی در مورد شکایت از جواد نکونام به خاطر یک استوری در اینستاگرام گفت: با توجه به اتفاقات رخ داده تیم حقوقی باشگاه پیگیر این ماجراها هستند و ما از این مربی شکایت کرده‌ایم. البته من اهل فضای مجازی نیستم اما شنیدم که نکونام چه پستی گذاشته است. ما آمده‌ایم تا فوتبال بازی کنیم نه اینکه به هم تیکه و متلک بیندازیم. برد و باخت‌ها و فوتبال ادامه دارد. چه ما باشیم چه نباشیم اما نباید به خاطر سه امتیاز رفاقت‌ها زیر سؤال برد. سابقه آدم‌ها بیانگر همه چیز است. برخی از مربیان در کنار خط رفتاری انجام می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند اما فقط یک جلسه محروم می‌شوند. حرف‌هایی که حتی غیر قابل پخش است. من اتفاقات بازی پرسپولیس و فولاد را دوباره نگاه کردم و خجالت کشیدم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =