کد خبر: 10367
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
مسابقات بوکس

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: بازی‌های آسیایی امسال به دلیل توزیع سهمیه المپیک، متفاوت از دوره‌های گذشته است و به همین دلیل سعی داریم با برگزاری اردوهای مشترک، تیم را به بهترین شرایط برسانیم.

به گزارش پیام خانواده حسین نهرودی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: چند روزی است که تمرینات تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو آغاز شده است. تیم ملی عراق نیز با ۹ بوکسور در تهران حضور دارد و تمرینات مشترکی را برگزار می‌کنیم که می‌تواند در روند آماده‌سازی ملی‌پوشان موثر باشد.

وی از ادامه برگزاری اردوهای مشترک خبر داد و گفت: در مردادماه اردوی مشترکی با تیم ملی هند داریم که خیلی مفید است چرا که هند از بهترین تیم‌های جهان محسوب می‌شود.

سرمربی باتجربه تیم ملی ایران، بیان کرد: سعی داریم یک یا دو اردوی دیگر مشترک نیز داشته باشیم تا با شرایط خوبی در بازی‌های آسیایی شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو شرایط خاصی دارد و رسیدن به موفقیت در آن بسیار دشوار خواهد بود. این مسابقات در هفت وزن المپیکی برگزار می‌شود و انتخابی المپیک پاریس است. به همین دلیل رسیدن به مدال در آن بسیار سخت‌تر از ادوار قبلی است.

نهرودی گفت: بازیکنان ما با آمادگی نسبتا خوبی در پیکارهای جهانی ازبکستان روی رینگ رفتند و اکنون نیز با ۵۰ درصد آمادگی در اردو حضور دارند. به طور حتم ملی‌پوشان تا زمان آغاز بازی‌ها، به اوج آمادگی خواهند رسید.

وی گفت: هنوز زمان کافی تا بازی‌های آسیایی باقی مانده و تصمیم قطعی در خصوص تعداد نفرات اعزامی به هانگژو اتخاذ نشده است. این مسابقات خیلی سخت است و باید با بهترین شرایط در آن حاضر شد.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: خوشبختانه آسیب دیده‌ای در اردو نداریم. تلاش مدیریت فدراسیون و کادر فنی این است تا شرایط خوبی در راه آماده‌سازی تیم فراهم کنند تا در هانگژو به چیزی که می‌خواهیم دست یابیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =