کد خبر: 10390
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
هاکی روی یخ

رئیس انجمن هاکی روی یخ گفت:پیشنهاد میزبانی مسابقات جام جهانی دویژن (۳) را ارائه داده‌ایم. هنگ‌کنگ و بوسنی رقبای ما برای کسب این میزبانی هستند.

به گزارش پیام خانواده  کاوه صدقی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا درباره برگزاری دیدارهای دوستانه با تیم روسیه، اظهار داشت: مسابقات پرشین کاپ سال گذشته در راستای توسعه توریسم ورزشی برگزار شد. گردشگران ورزشی روسیه و اروپای شرقی علاقه جدی به مسافرت و حضور در مسابقات هاکی روی یخ دارند و در این مسابقات هم شرکت کردند. امسال شرایط این مسابقات عوض شد و در دور دومی که برگزار کردیم، سه تیم روس و دو تیم از ایران شرکت کردند.

وی افزود: تیم بزرگسالان ایران در قالب تیم رادین تایر و تیم جوانان در قالب تیم آیس باکس در مسابقات حضور یافتند.

رئیس انجمن هاکی روی یخ عنوان کرد: در این مسابقات دروازه‌بان تیم هورس روسیه، دروازه‌بان تیم کاپیتالز در ان اچ ال بزرگ‌ترین لیگ جهان و دو بازیکن از همین لیگ (کی اچ ال) و یک بازیکن از تیم ملی روسیه حضور داشتند و اساسا سطح تیم‌ها به حدی بالا بود که تا به امروز مقابل هیچ تیمی با چنین سطحی بازی نکرده بودیم.

وی ادامه داد: مسابقات پرشین کاپ هم برای تیم ملی بزرگسالان و جوانان اتفاق بسیار خوبی بود. تیم بزرگسالان دو تیم روس را شکست داد و جوانان موفق به شکست یکی از تیم‌های روسیه شد. یکی از تیم‌های روسیه بازیکنان آن میانگین سنی ۴۰ تا ۴۵ سال و تجربه خوبی در هاکی روی یخ داشتند.

صدقی یادآور شد: در این مسابقات توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم و تاکنون میزبان سه تیم خارجی به صورت همزمان نبودیم. تیم داوری کاملا ایرانی در این مسابقات داشتیم و از لحاظ فنی، تاکتیکی، تکنیکی، انجام بازی‌های مقدماتی و میزبانی یک رویداد بین‌المللی به تمامی اهدافی که به دنبال آن بودیم، رسیدیم.

وی خاطرنشان کرد: برای مسابقات کازان تیم ملی ایران دعوت شده اما فعلا اعزام نمی‌کنیم و مسابقات جدی برای پایان سال است. مسابقات قهرمانی جام جهانی دویژن (۳B) که در خواست میزبانی خود را اعلام کردیم که به غیر از ما هنگ‌کنگ و بوسنی هم درخواست میزبانی داده‌اند. مسابقات قهرمانی دختران آسیا و مسابقات قهرمانی زیر ۱۸ سال آسیا را نیز در پیش داریم که هنوز میزبان این مسابقات مشخص نشده است. همه این مسابقات در سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =