کد خبر: 10407
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
رئیس فدراسیون چوگان

رئیس فدراسیون چوگان پس از پایان حکم ریاست و بلاتکلیفی سرپرستی فدراسیون گفت: هرچقدر راه حل مشکلات را از مسئولان ورزش پیگیری کردم، نتیجه و پاسخی حاصل نشد و من هم بسیار ناامید هستم.

به گزارش پیام خانواده ابراهیم نوزائی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا درخصوص وضعیت فدراسیون در پایان دوره ریاست وی، اظهار داشت: حدود یک ماه پیش حمید سجادی، وزیر ورزش، به مسابقات چوگان آمد و مسائلی را با او مطرح کردیم اما پس از آن دیگر پاسخی از طرف وزارت نرسید. خودم شخصا نیز پیگیری‌هایی برای حل مشکلات انجام دادم ولی نتیجه‌ای نداشت. به این نتیجه رسیدم که برای حل مشکلات ما زمان نمی‌گذارند و با این حال صحبت کردن هم فایده‌ای نخواهد داشت.

وی ادامه داد: دوره ریاست من به پایان رسیده و حکم سرپرستی جدید نه برای من و نه فرد دیگری صادر نشده است. من با مدیران زیادی هم صحبت کردم و گفتند در جریان هستند و پیگیری می‌کنند اما نمی‌دانم دیگر چه چیزی را می‌خواهند پیگیری کنند و یا کدام مشکل را می‌خواهند حل کنند.

رئیس اسبق فدراسیون چوگان در مورد انجمن ورزشکاران، مربیان و داوران عنوان کرد: ما لیستی از افرادی که برای عضویت در این انجمن ثبت‌نام کردند را آماده کردیم اما تاریخ انتخابات آن را باید وزارت مشخص کند و تا حالا چیزی به ما اعلام نکردند. در حال حاضر انتخابات ریاست فدراسیون را هم در پیش داریم که مشخص نیست من باید برگزار کنم یا شخص دیگری به عنوان سرپرست مشخص خواهد شد.

وی افزود: برای انتخابات جدید ثبت‌نام نکردم و تصمیم اینکار را هم ندارم. از بین کسانی که برای ریاست ثبت‌ نام کردند هیچ فردی را هم به عنوان گزینه در نظر ندارم.

نوزائی مشکلات دوره ریاست خود را تشریح کرد: شرکت توسعه و عدم پیگیری‌ها برخی دوستان بسیار ناامیدم کرد و وقت من صرف حل مسائلی شد که اصلا نباید برای آن‌ها توانی خرج می‌کردم. با این حال اجازه ندادیم در روند پیشرفت فدراسیون و لیگ خدشه‌ای وارد شود. درحال حاضر به خوبی برنامه‌های لیگ را پیش گرفتیم و در زمستان به علت تغییر زمین بازی از چمن به زمین‌های خاکی، تعداد تیم‌ها نیز افزایش می‌یابد. اکثر استان‌های ما زمین چمن مناسب برای بازی ندارند و از طرف دیگر هزینه انتقال اسب تا تهران هم بالاست اما زمین خاکی در تمام استان‌ها پیدا می‌شود و می‌توان با چرخاندن میزبانی در کشور، تعداد تیم‌ها را بالا برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =