سرمربی تیم بوکس جوانان

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران با بیان اینکه در دوره گذشته فدراسیون به تیمش ظلم شد، گفت: در سال‌های پیش بدون تورنمنت بین‌المللی و اردوهای خارجی، نتایج خوبی کسب کردیم.

به گزارش پیام خانواده  رضا مهدی‌پور روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص تعویق مسابقات قهرمانی جوانان آسیا که قرار بود اواخر ماه جاری در قزاقستان برگزار شود، اظهار داشت: تعویق این رقابت‌ها چیزی جدیدی نیست و متاسفانه بارها از سوی مسئولان قاره کهن رخ داده است.

وی افزود: البته شرایط برای همه کشورها یکی است. قرار است مسابقات در پاییز برگزار شود که زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده و ما نیز منتظر هستیم. البته میزبان، همان قزاقستان خواهد بود.

مهدی‌پور بیان کرد: پس از اینکه مسابقات به تعویق افتاد، به بوکسورها استراحت دادیم و حدود ۲ هفته دیگر اردوهایمان را در شهرستان‌های مختلف آغاز می‌کنیم. بر این اساس، تیم جوانان در کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان، اردو خواهد داشت که هر مرحله از آن، ۲ هفته ادامه می‌یابد. پس از آن نیز تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم.

سرمربی تیم بوکس جوانان ایران، ادامه داد: باید زمان دقیق مشخص شود تا برنامه‌ریزی جدیدی برای رساندن نفرات به اوج داشته باشیم. اکنون بهترین فرصت است تا ضعف‌های موجود را از بین بیریم و فکر می‌کنم این تعویق، چندان بد هم نبود.

وی در خصوص نفرات اعزامی به مسابقات جوانان آسیا، گفت: اردوها با حضور ۱۳ بوکسور برگزار می‌شود اما هنوز تصمیم قطعی برای تعداد نفرات اعزامی نداریم و در این خصوص باید دوباره با مسئولان فدراسیون جلسه داشته باشیم.

مهدی‌پور گفت: فکر می‌کنم در ۱۵ ساله گذشته، ۲ طلا در آسیا داشتیم. در دوره قبلی در امارات که همزمان هدایت تیم نوجوانان و جوانان را برعهده داشتم به ۹ مدال رنگارنگ رسیدیم که یکی از آنها طلا بود. سال ۲۰۱۷ در جوانان آسیا در تایلند هم به طلا دست یافتیم که آن زمان هم من سرمربی تیم بودم.

وی با تاکید بر سختی‌های کار مربیگری در رده‌های پایه، بیان کرد: مربی باید در این تیم‌ها، بسیاری از تاکتیک و تکنیک‌ها را از پایه آموزش دهد که نیاز به زمان زیادی دارد. ضمن اینکه برگزاری اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت‌ها نیز بسیار مهم است که در سال‌های گذشته هیچگاه از این فاکتورها سود نبردیم و در دوره قبلی فدراسیون به ما ظلم شد. حتما با برگزاری مجمع فدراسیون و حضور روح الله حسینی که خودش خاک خورده بوکس است، شرایط تیم‌های نوجوانان و جوانان تغییر می‌کند.

مهدی‌پور بیان کرد: تیم‌های پایه در سراسر دنیا اهمیت زیادی دارند، چراکه قهرمانان جهان و المپیک از این تیم‌ها بیرون می‌آیند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =