کد خبر: 10525
تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
فدراسیون ترای‌اتلون

سرپرست فدراسیون ترای‌اتلون (سه‌گانه) گفت: تلاش داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مجمع انتخاباتی فدراسیون را برگزار کنیم.

به گزارش پیام خانواده   ترای‌اتلون یا سه‌گانه یک ورزش ترکیبی است که شرکت‌کنندگان در آن با انجام سه مرحله استقامتی با یکدیگر رقابت می‌کنند. مراحل مسابقه شامل شنا، دوچرخه‌سواری و دو است. مسافت هر یک از این مرحله‌ها بسته به نوع مسابقه تغییر می‌کند. سه‌گانه از سال ۲۰۰۰ میلادی در هر ۲ بخش مردان و زنان وارد برنامه مسابقات المپیک شد.

احمد نامنی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به زمان کافی تا برگزاری مجمع انتخاباتی، به دنبال تعیین تکلیف هیئت‌های استانی و کمیته‌های تخصصی فدراسیون هستیم تا بتوانیم ساختار این رشته را تشکیل دهیم. یکی از مشکلات این رشته بلاتکلیفی گسترده در هیئت‌های استانی است که بیش از ۲۰ هیئت استانی فاقد رییس است و از مدت‌ها به صورت سرپرستی اداره می‌شوند.

وی یادآور شد: طبق زمان‌بندی مجامع هیئت‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان برگزار خواهد شد. این رویه درحالی تا پایان تیرماه ادامه دارد تا روسای آنان بتوانند به عنوان اعضای اصلی در مجمع انتخاباتی شرکت کنند.

سرپرست ترای اتلون این راهم گفت: حسابرسی مجامع در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ برگزار نشده و به همین دلیل بودجه فدراسیون به صورت کامل پرداخت نشود.

نامنی همچنین به تفاهم‌نامه همکاری با اداره کل ورزش آذربایجان شرقی برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا اشاره کرد و افزود: سال گذشته با کمترین کیفیت تنها با یک ورزشکار سنگاپوری رقابت آسیایی برگزار شد. طبق دستورالعمل شورای برون مرزی، رقابت‌های آسیایی باید با حداقل پنج کشور برگزار شود که بنا داریم در این دوره با کیفیت بالاتری با همکاری این اداره کل مسابقات را برگزار کنیم. میزبانی آن هزینه دلاری آنچنانی را برای ما به دنبال ندارد بلکه می‌تواند ارزآوری خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورد. البته هنوز زمان دقیق میزبانی مسابقات مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =