کد خبر: 10606
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
رویداد ملی زنگ بهشت

ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش اعلام کرد رویداد ملی زنگ بهشت تا نیمه مرداد تمدید شد.

به گزارش پیام خانواده  از ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش، رویداد ملی زنگ بهشت فقط مختص طلاب طرح امین نیست و با توجه به تقاضای طلاب و نخبگان حوزوی و دانشگاهی فعال در آموزش و پرورش این رویداد تا ۱۵ مرداد تمدید شد.

تمام طلاب استخدام آموزش و پرورش، سرباز طلبه‌ها و طلابی که به صورت غیرمستقیم در مدارس غیردولتی و مساجد فعال هستند می‌توانند ایده‌های خود را در زمینه‌های متعدد اعم از فرهنگی، آموزشی و فناورانه که در مدارس انجام می‌دهند، در سایت زنگ بهشت بارگذاری کنند.

هدف از این رویداد؛ استفاده از دیدگاه‌های متنوع در زیست بوم‌های مختلف است، از این رو طلاب جوانی که در امر آموزش فعال هستند، می‌توانند آثار خود را به این رویداد ارسال کنند. دانش بنیان بودن طرح‌ها و ایده‌ها در این رویداد بسیار مهم است و ارزیابی و تقدیر از طرح‌های برتر، ایجاد شرایط مستندسازی از طرح‌ها، ارائه تسهیلات برای طرح‌های نوآورانه و مشاوره دادن به طرح‌های مناسب از برنامه‌های این رویداد ملی خواهد بود.

شاخص‌های داوری در این رویداد نیز نوآوری، ابتکار عمل و جذابیت، تکثرپذیری و قابلیت تکرار فعالیت‌ها در سایر مدارس کشور، تنوع و توجه دانش‌آموزان و کم هزینه بودن فعالیت‌ها در مدارس است.

علاقمندان به شرکت در این رویداد، می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی زنگ بهشت مراجعه و آثار خود را ثبت کنند.

حجت‌الاسلام حمید نیکزاد مشاور وزیر آموزش و پرورش در نشست خبری این رویداد که در اردیبهشت برگزار شد، هدف از رویداد ملی زنگ بهشت را شناسایی ابتکارات و طرح های موثر تبلیغی طلاب و روحانیون دانست که برخی از آن ها با حضور در طرح امین مشغول فعالیت در مدارس هستند و برخی نیز طلاب خواهر و برادر در وزارت آموزش و پرورش هستند که در مدارس حضور دارند.

هدف دوم، ارزیابی و تقدیر از طرح های برتری است که در قالب رویداد ملی ارائه می شود و هدف سوم، ایجاد شرایط مستندسازی و بازنمایی دستاوردهای موثر است که در فضای فرهنگی قابل ارائه است.

هدف دیگر، فراهم کردن تسهیلات برای تولید و عرضه محصولات نوآورانه مبلغان و طلاب و همچنین کمک به رشد و شتاب دهی گروه های نوآورانه برای کسب اعتبارنامه شرکت خلاق و توسعه کمی آنهاست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =