علی لطیفی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال مظلوم‌ترین تیم ایران است، چراکه برخی با اقدامات خود موجب تضعیف آبی‌ها شده تا شرایط به سود رقیب رقم بخورد.

به گزارش پیام خانواده  علی لطیفی در استقلال در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره انتخاب علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال، خاطرنشان کرد: او سابقه حضور در استقلال و فدراسیون فوتبال را در کارنامه‌اش دارد و معتقدم می‌تواند به استقلال کمک کند، اما کار سختی پیش‌رو دارد.

وی در خصوص شرایط عجیب آبی‌های پایتخت، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا برخی‌ با استقلال مشکل دارند. در تمام سال‌های اخیر افرادی را در هیئت مدیره باشگاه مشغول به کار شدند که از لحاظ مدیریتی ضعیف هستند و با تصمیمات خود تیم را زمین می‌زنند. همین انتخابات اشتباه باعث شد استقلال در سال‌های اخیر با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبه‌رو شود.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال مظلوم‌ترین تیم ایران است، چراکه برخی با اقدامات خود موجب تضعیف آبی‌ها شده تا شرایط به سود رقیب رقم بخورد. این یک ادعا نیست بلکه بارها ثابت شده است. چرا تیمی که میلیون‌ها هوادار دارد با شرایطی مواجه می‌شود که هر سال در فصل نقل و انتقالات با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی در خصوص سرمربیگری نکونام در استقلال، تاکید کرد:‌ جواد نکونام بهترین گزینه برای هدایت استقلال بود. در بین ایرانی‌ها هیچ فردی نمی‌توانست هدایت آبی‌پوشان را بر عهده بگیرد. او را از سال ۸۰ می‌شناسم که از همان زمان وی علاقه زیادی به استقلال داشت. باید از وی حمایت کرد تا تیم محبوبمان به موفقیت برسد.

بازیکن اسبق استقلال، گفت: استقلال در فصل نقل و انتقالات نمره قبولی نمی‌گیرد. این تیم زمان را از دست داده است، اما تیم‌های دیگر نفرات خود را انتخاب کرده و در حال برگزری اردو هستند. با این حال، هنوز فهرست ورودی و خروجی استقلال مشخص نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =