کد خبر: 1073
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برخی‌ها برای اینکه تیمشان را از بحران خارج کنند درباره پرسپولیس حرف می‌زنند، آنها باید به فکر این باشند تا ایرادات خود را برطرف کنند.

به گزارش پیام خانواده «افشین پیروانی» پس از پایان بازی پرسپولیس و مس رفسنجان که با پیروزی یک بر صفر تیمش به پایان رسید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند هفته اخیر به صورت فشرده‌ بازی‌های خود را دنبال می‌کنیم اما دنبال بهانه‌تراشی نیستیم و به فکر این هستیم در هر بازی به بُرد برسیم.

وی افزود: برخی‌ها برای اینکه تیمشان را از بحران خارج کنند درباره پرسپولیس حرف می‌زنند، آنها باید به فکر این باشند تا ایرادات خود را برطرف کنند.

سرپرست پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا مشکلات آنها مثل استقلالی‌هاست؟ اعلام کرد: شاید پرسپولیس مشکل داشته باشد اما مثل استقلال نیستیم.

پیروانی خاطرنشان کرد: پرسپولیس شاید مشکلاتی داشته باشد اما بازیکنان ای تیم با جان و دل برای تیم محبوبشان به میدان می‌روند تا دل هواداران را شاد کنند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس قهرمان چهار دوره لیگ برتر است و همه توقع دارند در این فصل هم عنوان نخست را به دست آورد.

عصر امروز (سه‌شنبه) در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به مصاف مس رفسنجان رفت و در نهایت به پیروزی یک بر صفر رسید تا سومین بُرد متوالی‌اش را جشن بگیرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =