حسن روشن

پیشکسوت استقلال، گفت: باشگاه استقلال به من پیشنهاد همکاری داده و من هنوز به این پیشنهاد پاسخ نداده‌ام. چند روز پیش قراردادم آماده شد تا امضا کنم اما این کار را انجام ندادم.

به گزارش پیام خانواده  حسن روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، اظهار داشت: نه دنبال شغل هستم و نه دنبال پول، چراکه من حسن روشن هستم. همه آنهایی که من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند چه خصوصیات اخلاقی و رفتاری دارم. اگر شغلی را را قبول کنم به اندازه اسمم، پول می‌گیرم، اگر دنبال پول و این مسائل بودم در دوره‌های قبلی سمت می‌گرفتم.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: همیشه می‌گویم هر اتفاقی که در باشگاه استقلال رخ می‌دهد باید هواداران بدانند. اینجا ساختمان شیشه‌ایی است، تمام دغدغه من این است که هر اتفاقی در باشگاه استقلال رخ می‌دهد باید هواداران از آن با خبر باشند.

روشن تصریح کرد: تمام حرف من این است استقلال برای هواداران است. آنهایی که عاشق تیم محبوبشان هستند و دنبال خط گرفتن نیستند، آنهایی که تحت هیچ شرایطی تیمشان را با دنیا عوض نکنند.

وی تاکید کرد: می خواهم باشگاه استقلال سروسامان بگیرد. کمیته فنی از کسانی تشکیل خواهد شد که به روز بوده و مدرک معتبر داشته باشند. اعضای کمیته فنی اجازه دخالت در کار فنی را ندارد، مگر اینکه لازم باشد.

بازیکن اسبق باشگاه استقلال گفت: اوفارل مربی بزرگی بود که هدایت منچستر یونایتد را بر عهده داشت، او به ایران آمد و سرمربی استقلال شد. اولین سوالی که وی پرسید این بود که اعضای کمیته فنی استقلال چه افرادی هستند؟ او به خوبی می‌دانست که اگر با باشگاه وارد چالش شود این اعضای کمیته فنی هستند که از وی دفاع می‌کنند.

روشن در مورد دیدار استقلال با هوادار در هفته ششم لیگ برتر که روز جمعه هفته جاری آتی برگزار می‌شود، بیان کرد: این دیدار اهمیت زیادی دارد و استقلال می‌تواند با برتری در این دیدار، ضمن حفظ روند مناسبش، خود را به‌عنوان یک مدعی جدی مطرح کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =