تیم سابر

سرمربی تیم سابر جوانان کشورمان با اشاره به کسب مقام سومی این تیم در جام‌جهانی شمشیربازی تهران، گفت: حالا باید خودمان را برای حضور در مسابقات آسیایی بحرین آماده کنیم.

به گزارش پیام خانواده  امیر رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در واکنش به این سئوال که جام‌جهانی تهران با چه شرایطی به پایان رسید؟ تاکید کرد: سه سال است در خدمت این تیم هستیم و در این مدت سعی کردیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. در سال ۱۴۰۰ موفق شدیم مقام دوم تیمی آسیا و سوم انفرادی را به دست بیاوریم و سال بعد هم مقام سومی را دوباره تکرار کردیم. امسال نیز در جام‌جهانی تهران در رده تیمی و انفرادی مقام سوم را کسب کردیم و با توجه به این که رقابت‌های برگزار شده در کلاس A جهانی بود، نتایج رضایت‌بخش است.

وی ادامه داد: در رقابت‌هایی مانند جام‌جهانی تهران، امتیاز در رنک فدراسیون جهانی لحاظ می‌شود و برای همین تیم‌های دنیا این مسابقات را به راحتی از از دست نمی‌دهند. در مسابقات امسال با توجه به اتفاقات منطقه، تیم‌های شرکت کننده کم بود اما آنهایی که رنک اول تا هشتم را داشتند به تهران آمده و در کل می‌توان گفت این رویداد از نظر فنی و کیفی مطلوب بود.

سرمربی تیم سابر جوانان کشورمان به رویدادهای پیش رو اشاره کرد و گفت: اسفندماه مسابقات آسیایی را در بحرین داریم که برنامه خود را برای آمادگی بیشتر به فدارسیون ارائه کرده‌ایم. از هفته جاری اردوی خود را در تهران آغاز می‌کنیم و بر اساس شرایط موجود، زمان و محل اردوهای بعدی را هم اعلام خواهیم کرد. تا قبل از اعزام، سه اردوی ۱۵ روزه را در برنامه داریم و اگر در این مدت فرصت حضور در رویدادهای خارجی را هم داشته باشیم، تیم باتجربه بیشتری راهی بحرین خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =