امیرضا مددی

نفر برتر مسابقات لیگ برتر تکواندو در وزن ۵۴- کیلوگرم و عضو تیم زاگرس جنوبی، گفت: شرایط جدید برگزاری لیگ، موجب بالا رفتن انگیزه و آمادگی نفرات شده است.

به گزارش پیام خانواده  امیرضا مددی امروز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص سطح فنی مسابقات لیگ برتر تکواندو، اظهار داشت: رقابت‌های فشرده و سختی را در لیگ شاهد هستیم. به خصوص در وزن اول یا همان ۵۴- کیلوگرم که همه مدعیان اصلی حضور در اردوی تیم ملی نیز حضور دارند. البته در این هفته تقریباً تمام ملی‌پوشان به غیر از مهران برخورداری در مسابقات لیگ حضور داشتند و این باعث بالا رفتن سطح فنی رقابت‌ها، نسبت به هفته اول شده بودند.

وی در خصوص نحوه برگزاری جدید لیگ که همانند پیکارهای‌ گرندپری‌ انجام می‌شود، بیان کرد: با این سبک جدید برگزاری لیگ، همه تکواندوکاران باید با آمادگی بالا به میدان مبارزه بیایند. من در این هفته موفق شدم با حفظ آمادگی بدنی خود و ادامه روندی رو به جلوی که از شروع لیگ آغاز کرده بودم، حریفان را یکی بعد از دیگری شکست داده و مدال طلای خود را تکرار کنم.

عضو تیم زاگرس جنوبی در مورد مبارزه پایانی با آرین آرش، گفت: همه بازی‌ها سخت و نزدیک بود. هفته گذشته هم با آرش بازی کرده بودم و آن بازی هم نزدیک بود. از مبارزه هم شناخت داشتیم و همین باعث بالا رفتن جذابیت‌های رقابت شد.

مددی درباره شرایط تیمش، گفت: در هفته نخست از دو رقیب خود یعنی شهرداری ورامین و پالایش نفت عقب افتادیم که خوشبختانه در این هفته موفق شدیم تا حدود زیادی فاصله امتیازی را جبران کنیم. به یک قدمی تیم پالایش نفت رسیده‌ایم و ان‌شاالله با همت و تلاش اعضای تیم و کادر فنی همین شرایط خوب را ادامه داده و بتوانیم هفته سوم از صدرنشین عبور کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =