رئیس جمهور

رئیس جمهور گفت: یقین بدانید ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر ماست و زمان و مکان را نیروهای ما تعیین خواهند کرد و پایان طوفان‌الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود ان‌شاء‌الله.

به گزارش پیام خانواده رئیس جمهور صبح امروز در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، در محل مصلی امام علی(ع) اظهار کرد: مجلس بسیار محترم است در محضر مقدس شهیدان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و در کنار بدن‌های مجروح و معلول و آسیب‌دیده از ظلم دشمنان و شرارت اشرار هستیم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: مردم استان کرمان مردمی با بصیرت، انقلابی در صحنه و مردمی که در عرصه‌های مختلف خوب در آزمون‌ها درخشیدند.

وی بیان داشت: به راستی چرا کینه دشمنان نسبت به نام، تصویر، مزار و قبر و زائر حاج قاسم وجود دارد؟ زیرا حاج قاسم کار بزرگی انجام داده است. سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخار کرمان، ایران و جهان اسلام است.

وی بیان داشت: دشمن می‌خواست بعد از شکست اسرائیل غاصب رژیم جعلی و 75 سال ظلم به مردم فلسطین باز هم کار دیگری را آغاز کند و اسرائیل، سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود و با نام و سواستفاده از نام یهود شکل گرفت و از طرف دیگری دشمن قصد داشت خلافت جعلی اسلامی(داعش) در منطقه ما ایجاد کند و این بار از نام اسلام سوء استفاده کند.

رئیس جمهوری ادامه داد: دشمن در عراق و سوریه قصد داشت، جریان داعش و دست‌پروده خود را به عنوان خلافت اسلامی حاکم کند و حاج قاسم جریان مقاومت را در منطقه سازماندهی کرد به نحوی که عرصه بر رژیم صهیونیستی بسیار تنگ آمد و احساس کرد نیروهای مقتدر و مصمم اطراف او را گرفته‌اند و دیگر نمی‌تواند به تجاوزاتش ادامه دهد، متوقف شد و حتی وادار به عقب نشینی شد.

رئیسی اظهار داشت: برای اولین بار شنیدید، اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشینی کرد و خبرهای جنگ 22 روزه و 33 روزه و 8 روزه و دو روزه مخابره شد و امروز صدمین روز مقاومت و ایستادگی فلسطین مظلوم و مقتدر است.

وی اضافه کرد: نیروی مقاومت که نیروی هوایی و دریایی ندارد و فقط بخشی از نیروی زمینی را دارد، اما امروز از نظر همه تحلیلگران رژیم صهیونیستی که یک ارتش کامل و مسلح است را مستأصل کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه همین امروز فلسطین در منطقه پیروز است و رژیم صهیونیستی هم شکست‌خورده این میدان، ادامه داد: بزرگان مقاومت حاج قاسم سلیمانی را شهیدالقدس نامیده اند و حقیقت هم همین است و آنچه امروز از مقاومت می‌بینیم از پیگیری و مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: به قول جوانان امروز ما، نقشه آمریکا برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم نابود شد و حاج قاسم زیر میز زد و نگذاشت این نقشه آمریکایی‌ها جان بگیرد و کینه‌ای که رژیم صهیونیستی از نام و راه و زائران حاج قاسم دارد به این دلیل است.

رئیسی افزود: حاج قاسم گفت برای من گنبد و بارگاه نسازید بر سنگ قبر من هم بنویسید سرباز و نمی‌خواست نامش بعد از خودش این چنین آوازه داشته باشد اما خدا اراده کرد و کسی که برای او و به نام او گام بگذارد بلندآوازه می‌شود. این نام را فقط خدا بلند کرد، او علاوه بر تسخیر بسیاری از عرصه‌ها، همچنین دل‌ها را تسخیر کرد. دل‌ها جای خداست و خدا دل‌ها را به تسخیر در می‌آورد و محبت او را در دل‌ها قرار داد.

رئیس شورای امنیت کل کشور ادامه داد: مکتب سلیمانی در ادامه مکتب امام خامنه‌ای و امام خمینی (ره) و در امتداد مکتب عاشورای حسینی (ع) است. خانواده شهدای کرمان بدانید خون فرزندان، همسران و همکاران شما از جامعه بشری جهل زدایی کرده و دلها متوجه غزه شده است و بیداری مردم جهان به‌برکت خون شهدا است همه نیروهای پرتوان ما و مردم عزیز ما این را خوب می‌دانند و دشمن هم می‌داند که ایران امروز ایران مقتدر است این ملت همیشه در صحنه مهمترین مولفه قدرت در جهان محسوب می‌شود.

وی گفت: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بارها تجربه کرد و در این قضایای اخیر به شما مردم عزیز اطمینان می‌دهم همواره دشمن قدرت جمهوری اسلامی را می‌بینید و تمام دنیا این قدرت را احساس می‌کند. یقین بدانید ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر ماست و زمان و مکان را نیروهای ما تعیین خواهند کرد و پایان طوفان‌الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود ان‌شاء‌الله.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =