حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم روان‌بخش

عضو هیئت‌علمی مؤسسه امام خمینی (ره) گفت: مردم از وضعیت موجود تحلیل درست و دقیقی دارند که با این عظمت در صحنه حضور پیدا می‌کنند و نقشه‌های دشمنان نیز هیچ اثری ندارد.

به گزارش پیام خانواده  حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاسم روان‌بخش در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» ضمن قدردانی از حضور با شکوه و بی نظیر مردم ولایتمدار قم در راهپیمایی امروز، اظهار داشت: ملت ایران یک ملت استثنایی است به طوری که حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که این ملت ایران در صدر اسلام است.

وی ادامه داد: ما یک ولایت مطلقه داریم و یک اطاعت مطلقه و در این میان ائمه و اهل‌بیت (ع) ولایت مطلقه را داشتند؛ اما اطاعت مطلقه نداشتند و لذا کار پیش نمی‌رفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین روان‌بخش افزود: ولایت مطلقه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اطاعت مطلقه مردم را دارد و از همین رو در همه‌جا پیروز هستیم.

وی با بیان این که این حضور مردم بسیار بامعنا است، بیان داشت: مردم به‌خوبی شرایط منطقه را درک می‌کنند و می‌دانند که ما مانند یک کشتی هستیم که به سمت ساحل نجات پیش می‌رویم هر چند که شاید داخل کشتی اتفاقاتی رخ بدهد؛ اما مسیر درست در حال طی‌شدن است و ناخدای این کشتی رهبر معظم انقلاب است.

عضو هیئت‌علمی مؤسسه امام خمینی (ره) تأکید کرد: مردم از وضعیت موجود تحلیل درست و دقیقی دارند که با این عظمت در صحنه حضور پیدا می‌کنند و نقشه‌های دشمنان نیز هیچ اثری ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =