جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور

جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور گفت: انتخابات پرشور امنیت کشور را تضمین می کند و ما به‌عنوان تامین کنندگان نظم و امنیت کشور وظیفه داریم برای هرچه باشکوه تر شدن آن نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهیم.

به گزارش پیام خانواده  سردار محمد شرفی در هشتمین جلسه قرارگاه راهبردی انتخابات که در ستاد سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی برگزار شد، گفت: نایب امام زمان امام خامنه ای (مدظله العالی) مشارکت در انتخابات و ترغیب دیگران برای حضور پای صندوق های رأی را به همگان توصیه داشته اند اما این توصیه برای ما که سرباز ایشان بودن را برای خود افتخار می دانیم یک فرمان مقدس است که تمام هم و غم خود را برای اجرای صحیح و کامل آن مصروف خواهیم کرد.

این مقام مسئول با تاکید بر دغدغه ها و دستورات موکد فرمانده کل انتظامی کشور در خصوص انتخابات آتی، اقدامات انتظامی کشور را در راستای خرسندسازی و امیدآفرینی بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در بین سازمان های دیگر اقدامات ما کم نظیر بوده است اما ما قانع نیستیم زیرا در برهه زمانی حساسی هستیم و باید تمام تلاش خود را برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند ماه معطوف نماییم.

وی شرط لازم برای حصول موفقیت در تمامی ماموریت ها به ویژه ماموریت خطیر انتخابات را اتحاد و همدلی دانست و افزود: هم افزایی خوبی ایجاد شده و باید با سرعت بیشتری به این توفیقات بیافزائیم و با بصیرت و موقعیت شناسی خود موثرترین اقدامات را انجام دهیم.

سردار شرفی در ادامه با تاکید بر اقدام به موقع و به هنگام تاکید کرد: اگر اقدامات در زمان خود انجام نشوند تاثیر گذار نخواهند بود پس باید حداکثر استفاده را از زمان موجود انجام دهیم.

وی تصریح کرد: می خواهیم امنیت ملت ایران را تامین کنیم و دشمنان را مایوس نماییم و حرف اول را در عرصه های بین المللی بزنیم و راه حل رسیدن به تمام این اهداف مقدس، انتخابات باشکوه است.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، جانشین معاون هماهنگ کننده انتظامی کشور در پایان ضمن قدردانی ویژه از رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: من شاهد هستم که چگونه حجت الاسلام ادیانی شبانه روز و بی وقفه بدون خستگی، مجاهدانه برای ترغیب همگان به مشارکت در انتخابات تلاش می کنند، همگی باید با همین انگیزه و اراده کار کنیم تا ان شاءالله یک حماسه بزرگ و دشمن شکن در یازدهم اسفندماه خلق گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =