رسانه قم

جمعی از اهالی هنر و رسانه استان قم طی مراسمی به میزبانی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم در بوستان لاله گردهم آمده و با کاشت نهال کنار مقبره شهید گمنام در هفتمین دوره از پویش «درخت دوستی بنشانیم» شرکت کردند.

به گزارش پیام خانواده   هفتمین دوره از پویش درخت دوستی بنشانیم همزمان با هفته درختکاری و هفته منابع طبیعی در شهر مقدس قم آغاز به کار کرده است تا بتواند گروه‌های مختلف مردمی را در راستای ترویج فرهنگ درختکاری با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم همراه کند.

یکی از برنامه‌های مهم این پویش که در پنجمین روز از هفته درختکاری و منابع طبیعی دنبال شده است، کاشت نهال در بوستان لاله در کنار مقبره شهید گمنام با حضور اهالی رسانه و هنر بوده که مورد استقبال این قشر هم قرار گرفته است.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، سید مجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر، مهدی توکلیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم، سید مهدی حسینی مدیر حوزه هنری قم، پیام جوادیان مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قم و مهدی کلانترزاده مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ازجمله مسئولان حاضر در این ویژه‌برنامه بودند.

اهالی هنر و رسانه با کاشت نهال در کنار مزار شهید گمنام، ضمن تجدید بیعت با آرمان شهدا، بر ضرورت حفظ و توسعه فضای سبز شهری و جنگلی قم تأکید کردند.

همچنین اهالی رسانه و هنر استان، با حضور در ورزشگاه شهید طاهریان، از کارگاه طراحی المان‌های نوروزی قم بازدید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =