کد خبر: 13575
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴
رهبر انقلاب

رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه مرحلهٔ دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی به‌اندازه مرحله اول اهمیت دارد،اظهار داشتند: هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است و هرچقدر مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر خواهد بود.

به گزارش پیام خانواده  آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب صبح امروز - جمعه ۲۱ اردیبهشت- و در دقایق آغاز رای‌گیری دومین دور انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در محل صندوق سیار ۱۱۰ در حسینیه امام خمینی (ره) رای خود را به صندوق انداختند.

رهبر انقلاب در پاسخ به سوال خبرنگار رسانه ملی پس از شرکت در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مرحلهٔ دوم انتخابات به‌اندازهٔ مرحلهٔ اول اهمیت دارد، اظهار داشتند: انتخابات فی نفسه کار اساسی و مهمی برای کشور و برای مردم است انتخابات نشانه حضور و اراده و تصمیم گیری مردم است بنابراین وظیفه ملی هر انسانی که مایل است کشور پیشرفت داشته باشد و کار کنند و به مقاصد بزرگ نزدیک شود این است که در انتخابات شرکت کند مرحله اول و دوم هیچ فرقی با یکدیگر ندارد.

ایشان تاکید کردند: در مرحلهٔ دوم ظرفیتِ تمام‌نشدهٔ مرحلهٔ اول تکمیل می‌شود. اگر در مرحلهٔ دوم شرکت نکنیم،‌ کار مرحلهٔ اول را نیمه‌تمام رها کرده‌ایم. انشالله مردم عزیز شرکت کنند رای بدهند و مجلس را تکمیل کنند.

آیت الله خامنه‌ای اظهار داشتند: هرچقدر رأی بیشتر باشد، مجلس قوی‌تر است و هرچقدر مجلس قوی‌تر باشد، امکان کار در کشور بیشتر خواهد بود.

به گزارش ایرنا، امروز مردم کشورمان با حضور در پای صندوق های رای در ۲۲ حوزه انتخابیه شامل تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده قوه مقننه را تعیین می کنند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور، حدود ۱۱ هزار ۵۰۰ شعبه برای مرحله دوم در سراسر کشور در نظر گرفته شده است و انتخابات در این مرحله در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =