انتخابات

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم ما با حضور پرشور در روز هشتم تیر نشان خواهند داد که آگاه و بصیر هستند و نسبت به سرنوشت خودشان حساس هستند.

به گزارش پیام خانواده   شاهین صادقی نسب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در هشتیم تیرماه، اظهار داشت: در ایام انتخاباتی هستیم که شاید بتوان گفت در این برهه از زمان یکی از حساس‌ترین انتخاباتی است که در جمهوری اسلامی برگزار شده است.

وی بیان داشت: جمهوری اسلامی که در ظرف ۴۵ سال گذشته به طور میانگین هر سال یک انتخابات را برگزار کرده و این به نوع خودش در معیارها و اندازه های جهانی نمونه ای کم نظیر است.

صادقی نسب افزود: شورای نگهبان کاندیداهایی را با سلائق و ایده‌های متفاوت مورد تأیید قرار داده و می‌شود گفت که مردم با توجه‌ به نظرات و نیازهایی که در زندگی خودشان احساس می‌کنند می‌توانند نامزدی که نزدیک‌تر به خودشان باشد را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: هدف اصلی و اساسی همان‌طور که رهبر معظم انقلاب هم اشاره فرمودند مشارکت بالاست، به‌ هرحال رأی‌دادن حق همه شهروندان است و مسلماً کسی که از حق خودش استفاده نکند خود را از دخالت در تعیین سرنوشتش محروم کرده است.

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد: بنابراین خیلی خوب است که همه هم‌وطنان ما پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به کاندیدایی که موردعلاقه خودشان است رای بدهند. اگر بخواهیم بر اساس فرموده‌های رهبری انقلاب تصمیم‌گیری بکنیم کاندیدای اصلح از نگاه ایشان کسی است که تا بن دندان معتقد و ملتزم به انقلاب اسلامی، اصول و آرمان‌های آن است و درعین‌حال فردی است بسیار پرتلاش، پر کار و در کلام رهبری انقلاب فردی است که شب و روز را برای خدمت نمی‌شناسد و همواره در خدمت مردم است.

وی تصریح کرد: یک‌بار دیگر مردم عزیزمان را دعوت می‌کنم که پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با رای خود به افزایش امنیت ملی و قدرت بازدارندگی کشور کمک کنند.

صادقی نسب ابراز داشت: به‌خاطر داشته باشیم که مهم‌ترین و بالاترین بازدارندگی برای هر ملت و کشوری مردم است، ان شاءالله مردم ما با حضور پرشور در روز هشتم تیر نشان خواهند داد که آگاه و بصیر هستند و نسبت به سرنوشت خودشان حساس هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =