المپیک پاریس

روز چهاردهم المپیک پاریس با نمایش مقتدرانه نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش پیام خانواده  روز چهاردهم المپیک پاریس با نمایش قدرتمندانه نمایندگان کشورمان آغاز شد. نتایج نمایندگان ایران در روز سیزدهم به شرح زیر است:

آغاز طوفانی برخورداری مقابل نماینده ازبکستان

نماینده وزن ۸۰- کیلوگرم تیم ملی تکواندو مردان در نخستین مبارزه موفق شد حریف سرسخت ازبکستان را شکست دهد و به دور یک‌ هشتم‌ نهایی راه یافت.برخورداری با این پیروزی به یک هشتم نهایی راه یافت و باید به مصاف نماینده کشور ایتالیا که قهرمان جهان است برود.

شکست امامی مقابل کایل داک و عدم صعود به نیمه‌نهایی

در وزن 74 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند، یونس امامی در دور نخست به مصاف فرانک چامیزو دارنده مدال‌های طلا، نقره و برنز جهان از ایتالیا رفت که با نتیجه 9 بر 4 پیروز و راهی دور دوم شد.وی در دور بعد به مصاف نودیم از گینه بیسائو رفت که توانست با نتیجه 10 بر صفر حریفش را شکست دهد و راهی یک چهارم شود.امامی در یک چهارم مقابل کایل داک قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپیک از آمریکا 11 بر یک شکست خورد. وی برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد.

زارع مقتدرانه به نیمه نهایی رسید

در وزن 125 کیلوگرم که 16 نفر حضور دارند، امیرحسین زارع در دور نخست با آیال لازاریف از قرقیزستان سرشاخ شد که با نتیجه 5 بر صفر به برتری رسید و راهی دور دوم شد. وی در دور بعد با دسی از کانادا پیکار کرد که با برتری قاطعانه 10 بر صفر راهی نیمه‌نهایی شد.طاها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و احتمال برخورد نماینده کشورمان با این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی وجود دارد.جنو پتریاشویلی از گرجستان و میسون پاریس از آمریکا در آنسوی جدول حضور دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =