کد خبر: 14984
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۹
شلیک موشک

پیام خانواده - ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حزب الله امروز (دوشنبه) با ۵۰ فروند موشک مناطق شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

به گزارش پیام خانواده؛ شبکه المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی افزود: صداهای انفجار در شهرک صهیونیست نشین کریات شمونه در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین شنیده شده است.

براساس این گزارش، رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین «شلومی» و «راس الناقوره» در غرب الجلیل خبر دادند.

همچنین این رسانه ها از اصابت موشک در «عمیعاد» در الجلیل و شنیده شدن صدای انفجار سنگین در طبریا در شمال سرزمین های اشغالی فلسطین خبر دادند.

در پاسخ به حملات یکشنبه شب ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان که بر اساس اعلام وزارت بهداشت لبنان فقط در روز گذشته (یکشنبه) منجر به شهادت ۱۰۵ شهروند لبنانی شده است، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح روز گذشته و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

«کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =