عضو هییت رییسه  فوتبال

پیام خانواده- عضو هیات رئیسه فوتبال می‌گوید امید چندانی به تغییر میزبانی انتخابی جام جهانی از بحرین به ایران ندارد.

ه گزارش   پیام خانواده از ایسنا خداداد افشاریان، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره انتخاب بحرین به عنوان میزبان گروه سوم انتخابی جام جهانی در آسیا گفت: اولین موضوع ما از زمان شروع به کار در فدراسیون فوتبال،‌ تیم ملی بود. رایزنی بزرگی از سوی آقای عزیزی خادم با وزیر امور خارجه، ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک انجام شد. رای روز جمعه مبنی بر میزبانی بحرین شوک بزرگی به فدراسیون فوتبال بود. به علت حساسیت‌های زیاد این موضوع، دوستان در فدراسیون گرد هم آمدند. به این سمت رفتیم که تا جای ممکن رایزنی کنیم و اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: این موضوع را سیاسی و فوتبالی دنبال می‌کنیم. تمام راه‌ها را می‌رویم که روزی پشیمان نشویم که چرا این راه‌ها را نرفتیم.

این عضو هیات رئیسه در واکنش به اینکه می‌توان این موضوع را از دادگاه داوری ورزش پیگیری کرد، گفت: باید همه راه‌ها را برویم که از این به بعد به ما ظلم نشود. شاید نتوانیم میزبانی را عوض کنیم اما طوری عمل کنیم که حداقل طلبکار بمانیم و فردا روز کمتر به ما ایراد بگیرند.

افشاریان درباره نتیجه جلسه امروز در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: همه بر این اشراف داشتیم که باید همه راه‌ها را سریع و اورژانسی برویم آقای عزیزی خادم در حال رایزنی با نهادهای سیاسی از جمله سفرای کشورهای مختلف است.

وی درباره اینکه شخصا امیدی به تغییر میزبان این گروه از بحرین به ایران دارد، گفت: اگر راستش را بخواهید خودم امیدی ندارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =